Сучасний автопром пропонує нам доволі багатий вибір силових агрегатів з точки зору палива. І практично всі варіанти представлені на авторинку України. Тим з водіїв, кому принципово важливо за будь-яких умов залишитися “на колесах”, можливо, доведеться зробити вибір на користь незвичного, раніше невідомого авто, повідомляють в Авто24.
ДВЗ
Бензин чи дизель – великої різниці у постачанні цих палив на АЗС в умовах війни немає. Якщо не буде підвозу на заправки, скажімо, “дев’яносто п’ятого”, так само не буде у колонках і дизелю. Або, припустимо, що усі види палива у резервуарах АЗС є, але немає електроенергії для роботи помп, які подають його у колонки – і байдуже, чи це буде А-95, чи ДТ.
Тобто виходить, по-перше, що дизель та бензин не мають переваг одне перед іншим, а по-друге, власнику будь-якої машини з ДВЗ в умовах ракетних обстрілів ймовірність залишитися без пального доволі велика.
ГБО
Бензинова машина з можливістю перемкнутися на газ має удвічі більше шансів отримати пальне в один зі своїх баків. Імовірність залишитися на ходу збільшує той факт, що пропан-бутан не використовується військовою технікою, а значить, шансів потрапити у розряд жорсткого дефіциту у LPG набагато менше. Ще один плюс – подвоєний запас ходу машин з ГБО, звісно, у випадку повної заправки і газом, і бензином. З мінусів: по-перше, ціна на автогаз почала рости, по-друге, газовий пістолет так само не зможе заправити машину без електроенергії, як і бензоколонка.
Електромобіль
Незалежність від АЗС – річ, безумовно, цінна в умовах війни. Але з електрикою тепер також проблеми, причому непередбачувані.
Від найбільш типових для України типів “зарядки” електромобіль “заправляється” не менше 5 – 6 годин. Тому є велика ймовірність, що навіть у мирному місті процес буде перерваний віяловими відключеннями. Теоретично є змога заряджати електромобіль від портативного бензо(дизель)генератора, але це дуже довго і сумнівно з точки зору ціни і наявності бензину чи ДТ. Отже, доцільність електромобіля в умовах воєнних загроз з енергопостачанням під великим сумнівом.
Гібриди
За гібрида в умовах війни можна голосувати відразу з двох причин. Перш за все, за грамотної експлуатації він використовує менше всіх (чи майже менше всіх) нафтового пального. А по друге, є так звані “розеточні” гібриди – plug-in. Їх можна заряджати від домашньої розетки і використовувати у суто електричному режимі, без активації ДВЗ, для коротких, в межах 30 – 50 км, поїздок. Таким чином, плагін-гібрид пропонує власникові на вибір відразу два види пального, в умовах війни максимально незалежних одне від одного з точки зору доступу.
Хетчбек Polo, багаторічний лідер продажів німецького концерну Volkswagen, залишає європейський автомобільний ринок, пише Autocentre. Модель…
Купівля нового автомобіля - це майже завжди втрата грошей. Значна частина моделей втрачають понад 20%…
Водії в Україні часто стикаються з ситуацією, коли склоочисники починають гірше виконувати свою функцію і…
При виборі автомобіля українці найчастіше орієнтуються на ходові характеристики або надійність транспортного засобу. Однак такий…
Термін служби автомобільних шин обмежений не тільки кілометражем або активністю водія, а й впливом зовнішніх…
Деякі українські водії вже через шість днів почнуть отримувати нові автомобільні штрафи в розмірі до…