За словами спеціаліста, існує три типи адаптивного круїз-контролю : радарний або лідарний, що базується на датчиках різної дальності дії, система на базі стереокамер (технологія EyeSight у Subaru) і найпросунута і найдорожча версія, яка об’єднує в єдину систему радари та стереокамери.
Експерт повідомив, що погодні умови можуть вплинути на роботу класичного круїз-контролю на основі радара. Наприклад, через сильну крижину на передньому бампері система може перестати працювати. У випадку зі стереокамерами “злий жарт” може зіграти антиожеледний реагент, – сказав експерт.
Наприклад, японська система EyeSight відрізняється тим, що її можна доповнювати розпізнаванням різних образів: дорожніх знаків, пішоходів, тварин та інших. Недоліком цієї системи є те, що якщо лобове скло буде в бруді, машина може показати помилку з вимогою протерти скло і відключити ряд функцій, підкреслив співрозмовник.
Зазвичай машина повідомляє водію про збій у роботі адаптивного круїз-контролю, показавши повідомлення на моніторі бортового комп’ютера або меню медіакомплексу. У разі якихось перешкод у роботі транспортний засіб вимикає автопілот, оскільки продовження його роботи може створювати небезпеку, пояснив експерт.
Власники автомобілів часто стикаються з проблемою неприємних запахів у салоні, чи то запах їжі, сигаретного…
Останніми роками ми спостерігаємо глобальне зрушення в автомобільній індустрії: електрифікація, гібридні технології та автономне водіння…
Незважаючи на те, що чимало автомобілістів намагаються утримувати свої автомобілі в чистоті, існують випадки, коли…
У 2024 році ринок 7-місних автомобілів продовжує розширюватися, пропонуючи безліч варіантів для тих, кому необхідно…
Тривалий час українці неохоче купували електричні автомобілі. Багато в чому причиною були завищені ціни на…
Дизельні автомобілі, незважаючи на домінування бензинових моделей і зростаючу популярність електрокарів, все ще мають значну…