За словами спеціаліста, існує три типи адаптивного круїз-контролю : радарний або лідарний, що базується на датчиках різної дальності дії, система на базі стереокамер (технологія EyeSight у Subaru) і найпросунута і найдорожча версія, яка об’єднує в єдину систему радари та стереокамери.
Експерт повідомив, що погодні умови можуть вплинути на роботу класичного круїз-контролю на основі радара. Наприклад, через сильну крижину на передньому бампері система може перестати працювати. У випадку зі стереокамерами “злий жарт” може зіграти антиожеледний реагент, – сказав експерт.
Наприклад, японська система EyeSight відрізняється тим, що її можна доповнювати розпізнаванням різних образів: дорожніх знаків, пішоходів, тварин та інших. Недоліком цієї системи є те, що якщо лобове скло буде в бруді, машина може показати помилку з вимогою протерти скло і відключити ряд функцій, підкреслив співрозмовник.
Зазвичай машина повідомляє водію про збій у роботі адаптивного круїз-контролю, показавши повідомлення на моніторі бортового комп’ютера або меню медіакомплексу. У разі якихось перешкод у роботі транспортний засіб вимикає автопілот, оскільки продовження його роботи може створювати небезпеку, пояснив експерт.
Шведський автовиробник Volvo офіційно повідомив про підготовку презентації нового електричного кросоверу EX60 21 січня 2026…
Корейський автовиробник Hyundai проводить останні приготування до майбутньої прем’єри свого найбільшого електромобілю. Як повідомляє Telegrafi,…
Кросовер Skoda Karoq вже давно потребує оновлення, а фанати бренду не можуть дочекатись зарядженої версії.…
Багато хто з українських водіїв не знає, що пальне поділяється за сезонними ознаками. Звичайний літній…
Кожного дня поліція в Україні зупиняє тисячі водіїв. Здавалось би, звичайна процедура, яка навіть не…
Взимку за кермом може бути прохолодно, особливо, якщо машина довгий час стояла на морозі. Триматися…