Тривалість життя такого недешевого компоненту автомобіля, як акумулятор, залежить від ретельності догляду за ним. Тому у коморі багатьох хазяйновитих автомобілістів є власний зарядний пристрій. Він теж недешевий, але вибір ускладняється ще й розмаїттям типів та моделей. Експерти Авто24 допомагають розставити їх по своїх місцях.
Про автомобільні зарядні пристрої сказано і написано чимало. І попри це далеко не всі водії мають чітку уяву щодо призначення усіх функцій зарядок.
Окремо слід зауважити, що у зв’язку з розвиненням конструкцій батарей до деяких з них підходить вже не кожен зарядний пристрій. Тобто питання вибору девайса іноді стає принциповим.
Багатофункціональні
Найбільш поширений тип пристроїв. Найперша ознака – можливість регулювати параметри заряджання, у першу чергу струм. Є й чимало інших функцій, призначених для підлагодження процесу заряджання до особливостей конкретного акумулятора. Зовнішня ознака таких приладів – велика кількість перемикачів режимів та контрольні прилади на лицьовій панелі.
Інтелектуальні
Ці симпатичні компактні гаджети набувають все більшої популярності. Вони – повна протилежність пристроям першої групи: власник має лише накинути клеми на батарею і увімкнути його в розетку 220 В. Електроніка сама визначає стан батареї, необхідний для її відновлення струм та тривалість процесу. Пристрій сам слідкує, щоб акумулятор не перегрівався та не википав. Водій може забути за неї і повернутися хоч за кілька днів – але його батарея буде у повному порядку.
Елементарні
Відверто кажучи, у більшості випадків це буде не дуже хороший вибір. Примітивний корпус, короткі тоненькі проводи, відсутність будь-яких налаштувань, а замість контрольних приладів – у найкращому випадку кілька світлодіодів.
Втім, головний мінус бюджетних апаратів в іншому. Завжди є ризик, що вони несподівано відмовлять, та ще й з масштабними наслідками: перегрівом, коротким замиканням та з іскрами.
Але попри все, ці напівіграшкові вироби головне своє завдання виконують – акумулятор зарядять. Можливо, довго, можливо, не на всі 100 %, дуже бажано – під контролем людини, але батарея отримає порцію енергії.
ХХ століття
Вживані зарядні пристрої теж мають право на місце у вашому гаражі. Це були надійні конструкції, розраховані на багаторічну експлуатацію. Майже всі вони мали амперметр або вольтметр та кілька режимів роботи. Зазвичай вони ремонтопридатні, і з запчастинами проблем немає й досі.
У тих же розвалах барахолки можна побачити зарядні пристрої саморобної конструкції. Свого часу таких виготовлялося чимало, і вони були чи не більш популярні, ніж фабричні. Хитрих функцій від нього не чекайте, але як мінімум регулювання струму тут буде обов’язково.
Якщо вже ви бачите екземпляр, що дожив до наших днів, то в його надійності й працездатності можна не сумніватись. Звісно, перед купівлею (чи перед увімкненням) такий апарат треба буде оглянути на предмет збереження ізоляції.
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…
Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…