Статті

Що робити власникам електромобілів в умовах відключень електроенергії

Під час атаки 23 листопада був період, коли в Україні працювало лише 5% зарядних станцій для електромобілів, інші 95% були недоступні або вимкнуті. Тобто з 1700 станцій одного з найбільших операторів зарядної інфраструктури ECOFACTOR Network 1500 були офлайн. Наразі ситуація краща – енергетики активно відновлюють мережу та зв’язок, зараз вже працює приблизно 1000 станцій, повідомляє Авто24.

Цікаво, що в цій компанії спостерігають стабільне зростання кількості користувачів зарядних станцій та реєстрацій у додатку ECOFACTOR Network. На кінець листопада кількість користувачів зросла до 51 тисячі, що вже на кілька тисяч більше, ніж офіційно зареєстрованих власників електромобілів в Україні. Річ у тому, що власники екологічно чистих авто реєструються на кількох мережах електростанцій, до того ж додатки є у членів сімей та співробітників, які користуються електрокарами.

Власники електромобілів ставляться до ситуації з розумінням, бо давно звикли до планування своїх поїздок та зарядок. Попри черги, які з’явилися під час енергетичної кризи 24 та 25 листопада, люди допомагали один одному, ділились гарячим чаєм і корисними порадами.

Кілька порад економії та менеджменту в умовах нестачі електроенергії:

• Перевести електромобіль в режим Eco і частіше користуватись посиленою рекуперацією;

• Не розряджати батарею “в нуль”, а підтримувати заряд на рівні 50-80%;

• Ставити автомобіль на зарядку, як тільки з’являється можливість

• Слідкувати за графіками вимкнень електроенергії по районах;

• Шукати зарядну станцію, орієнтуючись на додаток, який показує де є енергія і зв’язок;

• Запам’ятати адреси станцій, де найчастіше буває підключена мережа

• Придбати RFID-картку для запуску зарядної станції без смартфона;

• Пам’ятати про те, що зарядка акумулятора іде швидко до 80%, а інші 20% будуть закачуватись набагато довше;

• Не залишати електромобілі на станції підключеними надовго, щоб звільнити місце для інших.

• Екологічний транспорт завжди передбачає альтернативні засоби живлення – сонце, вітер, біогаз, вода та перетворення в електроенергію згоряння вугілля, дров, побутових чи сільськогосподарських відходів. Ними можна живити генератори на ДВЗ, або перетворювати на енергію через парові турбіни. Тобто варіантів здобути електрику є багато.

Recent Posts

Найгірші електрокари для перепродажу: ТОП-10 моделей, які занадто швидко знецінюються

Електричні автомобілі сьогодні в тренді, але чимало автолюбителів ставляться до їх купівлі вкрай скептично. Не…

26.11.2024

П’ять популярних кросоверів із найгіршою вантажопідйомністю

Кросовери сьогодні на піку популярності, українці цінують їх за комфорт, практичність і вседорожність. Багато хто…

26.11.2024

Механік назвав один важливий фактор, на який варто звертати увагу під час купівлі автомобіля

Придбання автомобіля - це саме по собі відповідальне завдання, до якого не варто підходити легковажно.…

26.11.2024

Три причини, чому міняти моторну оливу кожні 15 тисяч км – погана ідея

Більшість автовиробників рекомендує автовласникам проводити повну заміну моторної оливи в двигуні кожні 15 000 кілометрів.…

26.11.2024

Найпроблемніші автомобілі: автомеханік назвав моделі, які не варто купувати

Складно знайти людину, яка краще розуміється на надійності автомобілів, ніж механік із багаторічним досвідом роботи.…

26.11.2024

Які помилки водіїв вбивають ремінь ГРМ: механік дав відповідь

Ремінь ГРМ в автомобілі є важливим елементом, хоч і залишається при цьому витратним матеріалом, що…

26.11.2024