Дизельні силові агрегати в силу особливості їхньої конструкції прогріваються довше, ніж бензинові мотори, нагадав автоексперт.
Взимку машини з дизельним мотором потрібно прогрівати на холостому ходу до того часу, поки в автомобілі не запрацює радіатор опалення, подаючи в салон тепле повітря.
Автомобільний експерт зазначив:
«Дизельний мотор вважається прогрітим на той час, як тільки починає працювати «пічка» — я завжди раджу визначати саме за цією ознакою. Мотори виходять на робочу температуру за 50–60 градусів. На деяких машинах при запуску обороти піднімаються на так званий режим прогрівання, а пізніше опускаються, наприклад, з 1100-1200 об/хв до 700-800 об/хв».
Дизельні двигуни через особливості своєї конструкції прогріваються довше, ніж бензинові мотори. При цьому всім власникам автомобілів з двигунами на солярці автомеханік радить встановлювати передпускові підігрівачі.
Конструктивні особливості таких силових агрегатів відрізняються: у них камера згоряння виконана інакше, а температура горіння менша, тому дизельні двигуни прогріваються трохи довше. При цьому сучасні дизельні мотори практично ніхто не прогріває, тому що всі давно ставлять передпусковий підігрівач, зазначив експерт. Коли автомобіліст підходить до своєї машини, у нього двигун вже відносно прогрітий завдяки системі охолодження.
Чимало кросоверів на ринку вважаються доволі надійними і довговічними, проте деякі їхні версії виявляються напрочуд…
Якщо ми говоримо про найшвидші авто, мова, найімовірніше, йде про дорогі моделі, ціною в сотні…
Обслуговування автомобіля вимагає не тільки уваги до деталей, а й дотримання певних правил, які безпосередньо…
Купівля автомобіля класу люкс не завжди пов'язана з багатомільйонними витратами. Деякі моделі, як з'ясувалося, можна…
Сегмент SUV (позашляховики і кросовери) почав активно набирати популярність у 1980-х роках і відтоді набуває…
Колись американська компанія Tesla зробила революцію у сфері розробки та виробництва електричних автомобілів. Однак останніми…