Дизельні силові агрегати в силу особливості їхньої конструкції прогріваються довше, ніж бензинові мотори, нагадав автоексперт.
Взимку машини з дизельним мотором потрібно прогрівати на холостому ходу до того часу, поки в автомобілі не запрацює радіатор опалення, подаючи в салон тепле повітря.
Автомобільний експерт зазначив:
«Дизельний мотор вважається прогрітим на той час, як тільки починає працювати «пічка» — я завжди раджу визначати саме за цією ознакою. Мотори виходять на робочу температуру за 50–60 градусів. На деяких машинах при запуску обороти піднімаються на так званий режим прогрівання, а пізніше опускаються, наприклад, з 1100-1200 об/хв до 700-800 об/хв».
Дизельні двигуни через особливості своєї конструкції прогріваються довше, ніж бензинові мотори. При цьому всім власникам автомобілів з двигунами на солярці автомеханік радить встановлювати передпускові підігрівачі.
Конструктивні особливості таких силових агрегатів відрізняються: у них камера згоряння виконана інакше, а температура горіння менша, тому дизельні двигуни прогріваються трохи довше. При цьому сучасні дизельні мотори практично ніхто не прогріває, тому що всі давно ставлять передпусковий підігрівач, зазначив експерт. Коли автомобіліст підходить до своєї машини, у нього двигун вже відносно прогрітий завдяки системі охолодження.
Більшість водіїв навіть не здогадуються, що ризикують на дорозі через банальну помилку. За даними Interia,…
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…