Мало хто знає, але в минулому водії практикували незвичайний спосіб покращити якість автомобільних шин у зимовий період. Покришки обливали бензином та підпалювали.
Через планову економіку у Радянському Союзі часто існував гострий дефіцит різного роду споживчих товарів, включаючи зимові шини. Через це автомобілістам доводилося задовольнятися тим, що є і шукати оригінальні рішення для виходу із ситуації.
У якийсь момент водії почали звертати увагу, що каучук, з якого робили в СРСР автомобільні шини, взимку втрачав еластичність за низьких температур, що погіршувало зчеплення з поверхнею. Це намагалися виправити шляхом розігріву гуми. Високооктановий бензин підходив для такої мети найкраще. Паливом обливали покришки та ненадовго підпалювали. Деякі використовували паяльні лампи. У результаті 1960-70 роках така практика стала для автомобілістів звичною.
Вже у 1980-х ситуація покращилася, радянські виробники стали експериментувати з малюнками протекторів та складом гуми. Втім, проблема не була вирішена повністю, аж до появи на ринку якіснішої іноземної продукції.
Американський автовиробник Tesla презентував рестайлінгові версії своїх преміальних електромобілів Model S і Model X. Як…
Всі знають, що автомобільні шини є звичайним витратним матеріалом, який час від часу вимагає заміни.…
Останнім часом у низці ЗМІ з'явилася інформація про те, що з 1 липня в Україні…
В Україні з кожним роком зростає кількість випадків притягнення водіїв до відповідальності за нетверезе водіння.…
Серед автомобілістів не вщухають дискусії щодо того, чи можна пити за кермом безалкогольне пиво. Хтось…
Нерідко водії помічали, що патрульні поліцейські після зупинки автомобіля паралельно з розмовою намагаються оглянути салон…