Статті

Негайно зупиніть машину, якщо чуєте цей звук: механік дав важливу пораду водіям

Відомий автоблогер Скотті Кілмер із 56-річним досвідом роботи механіком звернувся до водіїв із важливим попередженням, яке стосується безпеки руху та експлуатації гальмівної системи автомобіля. Зокрема, експерт назвав автомобілістам один звук, почувши який вони повинні негайно зупинити машину і заглушити двигун.

Гучний скребучий звук спереду або ззаду свого автомобіля, як стверджує Скотті, може попереджати про повне зношення гальмівних колодок. Це означає, що гальмівний супорт почав тертися об гальмівний диск. Таке явище небезпечне не тільки зниженням ефективності гальмування, а й ризиком пошкодити гальмівний диск. Ремонт такої несправності може обійтися власнику авто в цілий статок.

Чому важливо негайно зупинити машину?
Кілмер наголошує, що негайна реакція на ці звуки вкрай важлива. Продовження руху зі зношеними гальмівними колодками може призвести до:

Повної відмови гальм: Коли металеві частини починають тертися одна об одну, ефективність гальмування значно знижується, що збільшує ризик аварії.

Пошкодження гальмівного диска: Метал на метал створює сильне тертя, що може призвести до пошкодження гальмівного диска. У результаті заміна дисків стане необхідною, що збільшить витрати на ремонт.

Підвищення ризику ДТП: Зниження ефективності гальм збільшує ймовірність аварійної ситуації на дорозі, особливо в умовах інтенсивного руху.

Крім гучного скребучого звуку, тихий скрипучий звук також може слугувати попередженням про проблеми в гальмівній системі. Такий звук часто вказує на початковий знос гальмівних колодок і вимагає негайного звернення до механіка для діагностики та ремонту.

Важливість регулярної перевірки гальмівної системи
Механік наголошує на важливості регулярної перевірки гальмівних колодок у рамках техобслуговування автомобіля. Регулярні огляди дають змогу виявити проблеми на ранніх стадіях і запобігти їхньому посиленню. Ось кілька порад щодо догляду за гальмівною системою:

Планові огляди: Перевіряйте стан гальмівних колодок кожні 10 000 – 15 000 км пробігу або в рамках кожної планової заміни оливи.

Заміна гальмівних колодок: Своєчасно замінюйте гальмівні колодки, коли їхня товщина стає меншою за 3-4 мм.

Контроль гальмівної рідини: Перевіряйте рівень і стан гальмівної рідини. Вона має бути прозорою і перебувати на рекомендованому рівні.

Прослуховування звуків: Звертайте увагу на будь-які незвичні звуки під час гальмування і негайно реагуйте на них.

Recent Posts

Майже всі водії роблять це неправильно: як налаштувати дзеркала, щоб не потрапити в ДТП

Більшість водіїв навіть не здогадуються, що ризикують на дорозі через банальну помилку. За даними Interia,…

05.12.2025

Чому досвідчені водії досі тримають у бардачку шматок господарського мила

У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…

05.12.2025

Картон під радіатор: чому водії ризикують спалити двигун, користуючись цим лайфхаком

Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…

05.12.2025

Купівля вживаного авто: які машини краще обійти стороною

Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…

05.12.2025

Японці масово орендують авто, але на них не їздять: для чого їм машини

У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…

05.12.2025

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025