Статті

Негайно зупиніть машину, якщо чуєте цей звук: механік дав важливу пораду водіям

Відомий автоблогер Скотті Кілмер із 56-річним досвідом роботи механіком звернувся до водіїв із важливим попередженням, яке стосується безпеки руху та експлуатації гальмівної системи автомобіля. Зокрема, експерт назвав автомобілістам один звук, почувши який вони повинні негайно зупинити машину і заглушити двигун.

Гучний скребучий звук спереду або ззаду свого автомобіля, як стверджує Скотті, може попереджати про повне зношення гальмівних колодок. Це означає, що гальмівний супорт почав тертися об гальмівний диск. Таке явище небезпечне не тільки зниженням ефективності гальмування, а й ризиком пошкодити гальмівний диск. Ремонт такої несправності може обійтися власнику авто в цілий статок.

Чому важливо негайно зупинити машину?
Кілмер наголошує, що негайна реакція на ці звуки вкрай важлива. Продовження руху зі зношеними гальмівними колодками може призвести до:

Повної відмови гальм: Коли металеві частини починають тертися одна об одну, ефективність гальмування значно знижується, що збільшує ризик аварії.

Пошкодження гальмівного диска: Метал на метал створює сильне тертя, що може призвести до пошкодження гальмівного диска. У результаті заміна дисків стане необхідною, що збільшить витрати на ремонт.

Підвищення ризику ДТП: Зниження ефективності гальм збільшує ймовірність аварійної ситуації на дорозі, особливо в умовах інтенсивного руху.

Крім гучного скребучого звуку, тихий скрипучий звук також може слугувати попередженням про проблеми в гальмівній системі. Такий звук часто вказує на початковий знос гальмівних колодок і вимагає негайного звернення до механіка для діагностики та ремонту.

Важливість регулярної перевірки гальмівної системи
Механік наголошує на важливості регулярної перевірки гальмівних колодок у рамках техобслуговування автомобіля. Регулярні огляди дають змогу виявити проблеми на ранніх стадіях і запобігти їхньому посиленню. Ось кілька порад щодо догляду за гальмівною системою:

Планові огляди: Перевіряйте стан гальмівних колодок кожні 10 000 – 15 000 км пробігу або в рамках кожної планової заміни оливи.

Заміна гальмівних колодок: Своєчасно замінюйте гальмівні колодки, коли їхня товщина стає меншою за 3-4 мм.

Контроль гальмівної рідини: Перевіряйте рівень і стан гальмівної рідини. Вона має бути прозорою і перебувати на рекомендованому рівні.

Прослуховування звуків: Звертайте увагу на будь-які незвичні звуки під час гальмування і негайно реагуйте на них.

Recent Posts

Найкращі німецькі кросовери класу люкс: ТОП-10 вживаних моделей для купівлі

Розкішні німецькі кросовери - це поєднання стилю, технологій, високих якості та продуктивності. Все це і…

21.11.2024

Що робити, якщо замерз бачок омивача взимку: практичні поради для автомобілістів

Зима - складний час для автомобілістів, особливо в умовах українських морозів. Однією з поширених проблем,…

21.11.2024

Десять найкращих електричних позашляховиків для їзди бездоріжжям

Автомобілебудівна промисловість активно електрифікується і сегмент позашляховиків, зважаючи на свою популярність, не стоїть осторонь. Щороку…

21.11.2024

Вік чи пробіг: що важливіше під час вибору вживаного автомобіля

Купівля вживаного автомобіля завжди пов'язана з ризиками. Такі фактори як вік і пробіг враховуються як…

21.11.2024

Знецінюються на очах: десять найбільш неліквідних кросоверів класу люкс

Розкішні автомобілі здебільшого мають захмарні цінники, проте в деяких випадках їхня вартість дуже швидко падає…

21.11.2024

Що означають чорні крапки на склі автомобілів: практична та естетична роль

Автомобільне скло - це не тільки важливий елемент захисту та огляду, але іноді й приклад…

21.11.2024