Поведінка водіїв у великих містах і невеликих селищах часто дуже сильно різниться. Багато в чому це пов’язано із соціальним становищем і відсутністю належного контролю з боку поліції. Водночас жителів сіл ніхто не звільняє від відповідальності за “дурнуваті” порушення.
Так, селяни нерідко використовують малолітражні скутери, мопеди та мотоблоки для пересування населеними пунктами і навіть для транспортування вантажів. При цьому мало хто реєструє зазначені транспортні засоби в МВС і оформляє на них права потрібної категорії. Хтось вважає, що за наявності посвідчення категорії “А”, отримувати додатково категорію “А1” не потрібно. У підсумку ПДР систематично порушуються, а поліція в деякі села може не приїжджати місяцями.
Юристи попереджають, що рано чи пізно така самодіяльність може закінчитися штрафом у розмірі 850 гривень – за їзду без реєстрації (1700 гривень у разі повторного порушення), а також стягненням у 3400 гривень за їзду без прав (40 800 гривень у разі повторного порушення).
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…