В Україні наявність в автомобілі технічних несправностей нерідко не зупиняє водіїв від того, щоб сісти за кермо. Іноді дрібна поломка дійсно не є перешкодою для короткої поїздки. Проте з деякими несправностями виїжджати на дорогу категорично заборонено.
Зокрема, не можна експлуатувати автомобіль з несправною гальмівною системою. При порушенні герметичності гідравлічного приводу, наявності перегинів або перекрутів шлангів, а також інших механічних пошкодженнях водій повинен забути про поїздку.
Також не можна сідати за кермо, якщо є проблеми зі світлотехнікою і шинами. У першому випадку не допускається використання дефектних або несправних світлових приладів, включно з пошкодженими або такими, що вийшли з ладу, габаритними вогнями, покажчиками поворотів і фарами, у другому – “лисою” або пошкодженою гумою. Крім того, заборонено рух із несправним двигуном або поганою оглядовістю для водія.
У всіх випадках відповідальність за керування несправним автомобілем несе виключно водій. Саме він повинен переконатися перед поїздкою в тому, що його транспортний засіб перебуває в технічно справному стані.
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…
Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…