Статті

Попадете на дорогий ремонт: десять речей, які взимку не можна робити з машиною на «автоматі»

З приходом зими українські автомобілісти стикаються зі складними умовами експлуатації своїх транспортних засобів. Особливо це стосується машин з автоматичною трансмісією, яка традиційно є більш крихкою і вразливою до несправностей, ніж «механіка». Експерти видання NV виокремили десять помилок водіїв під час поводження з АКПП у зимовий період, що призводять до поломки та дорогого ремонту.

Читайте також:

Нова важлива заборона: які автомобілі з 1 січня не можна буде ввозити в Україну

Поліцейська пастка: як водієві відповісти на популярне каверзне запитання патрульних

Як зберегти підвіску автомобіля на розбитій дорозі: три важливі правила

1. Різкі перемикання передач
Часті перемикання із задньої на передню передачу на парковці без повної зупинки створюють надмірне навантаження. У холодну пору густе масло посилює негативний ефект.

2. Довгий прогрів двигуна
Затяжне прогрівання на холостому ходу не потрібне сучасним автомобілям і лише зношує трансмісію. Краще запустіть двигун на хвилину, потім починайте рух у спокійному режимі.

3. Буксирування важких вантажів
Холодна пора року – невідповідний період для буксирування. Якщо це неминуче, переконайтеся, що коробка охолоджується належним чином, наприклад, за допомогою додаткового радіатора.

4. Агресивний стиль водіння
Різкі розгони та гальмування в зимових умовах прискорюють знос деталей трансмісії. Починайте рух плавно та уникайте високих обертів.

5. Ігнорування заміни оливи
Всупереч заявам про «масло на весь термін експлуатації», трансмісійна рідина потребує заміни кожні 60-80 тис. км. Взимку особливо важливо оновити оливу, якщо термін заміни підходить.

6. Буксування в снігу
Пробуксовка на місці створює критичні навантаження, особливо на старих коробках. Якщо застрягли в снігу, використовуйте пісок або спеціальні килимки для збільшення зчеплення.

7. Нехтування симптомами несправностей
Шуми, ривки, запах гару або затримки перемикання сигналізують про проблеми. Своєчасна діагностика може запобігти дорогому ремонту.

8. Перегрів трансмісії
Навіть взимку коробка може перегрітися. Це часто відбувається при тривалому буксуванні. Після таких ситуацій дайте машині охолонути перед подальшою їздою.

9. Відсутність контролю за витоками оливи
Низький рівень оливи через витоки призводить до перегріву і зносу деталей. Регулярно перевіряйте сальники та зливні пробки на герметичність.

10 Експлуатація без урахування віку авто
Старі АКПП більш чутливі до навантажень. Для таких автомобілів важливо уникати екстремальних умов експлуатації.

Share
автор
Артем Панченко

Recent Posts

З 1 травня для всіх українських водіїв запроваджуються зміни: що потрібно знати

Вже з 1 травня 2025 року в Україні запроваджується нова обов’язкова норма для автозаправних станцій:…

22.04.2025

Що не дозволено поліції під час зупинки авто: головні порушення, про які слід знати кожному водію

Зупинка транспортного засобу правоохоронцями — звична ситуація на українських дорогах. Проте далеко не всі дії…

21.04.2025

Чому не можна глушити двигун одразу після поїздки: пояснення від експертів

Для багатьох водіїв звичка одразу вимикати двигун після зупинки авто здається логічною — мета досягнута,…

19.04.2025

Тимчасове ввезення авто під час війни: як уникнути штрафів та що робити для продовження терміну

Після початку повномасштабної війни багато українців, які ввезли автомобілі на іноземних номерах, не змогли вчасно…

19.04.2025

В Україні запроваджено подвійне оподаткування при продажу автомобіля: що варто знати

При здійсненні купівлі-продажу транспортного засобу в Україні продавець повинен враховувати нові податкові правила. Як нагадує…

19.04.2025

Продовжуємо термін експлуатації авто – практичні поради

Догляд за автомобілем - це не тільки про підтримку його чистоти, а й про регулярне…

18.04.2025