Статті

Як правильно і безпечно обганяти фуру на трасі: більшість водіїв цього не знають

Обгін є одним із найскладніших і найнебезпечніших маневрів на дорозі. Особливо, якщо йдеться про обгін великовантажу. Експерти звертають увагу, що більшість автомобілістів не знають, як правильно виконувати його, що нерідко призводить до фатальних наслідків. У зв’язку з цим «Твоя МАШИНА» нагадує ключові правила, яких слід дотримуватися під час цієї процедури.

Читайте також:

Оштрафують при першій зупинці: водіїв попередили про покарання за дріб’язкове порушення

Що можна і що не можна робити водієві після ДТП: три ключові поради

Чотири зимові помилки водіїв, які вбивають зчеплення і трансмісію автомобіля

Перше, що потрібно зробити – відшукати на дорозі ділянку для найбільш безпечного маневру. Вона має бути рівною, без поворотів, підйомів і будь-яких перешкод. Дистанцію до фури потрібно скоротити до 20 метрів, після чого активується «поворотник». Слід заздалегідь переконатися, що позаду вас ніхто теж не планує обгін і після цього можна трохи взяти лівіше, щоб оцінити ситуацію на смузі зустрічного руху. Якщо там нікого немає, то потрібно запам’ятати свою поточну швидкість і безпосередньо приступати до маневру.

Притопивши педаль акселератора, до фури потрібно наблизитися на відстань 5-7 метрів, після чого почати висуватися на зустрічну смугу. Потім слід продовжити прискорення, поки в дзеркалі заднього виду не покажеться кабіна фури. Тільки після цього можна починати плавно повертатися на свою смугу, причому швидкість руху вашого авто має бути на 10-15 км/год вищою за початкову.

Щойно ви побачите в процесі виконання маневру, що на «зустрічній смузі» з’явився новий автомобіль або інша перешкода, не панікуйте і оцініть обстановку. За наявності сумнівів, краще повернутися у вихідне положення і повторити процедуру пізніше. Якщо ви впевнені, що встигнете завершити обгін до того, як машина до вас наблизиться, продовжуйте маневр. Не варто намагатися обганяти фури, що їдуть у колоні, по черзі. Все тому, що вам складно буде набрати необхідну швидкість знову. Тому краще обганяти всю колону відразу.

Головне правило – «Не впевнений – не обганяй». За наявності сумнівів у безпеці маневру з будь-яких причин краще не ризикувати.

Recent Posts

Що покласти взимку в автомобіль, щоб не запотівали стекла, і що класти не можна

Запотівання вікон в автомобілі взимку є типовою проблемою для водіїв. Важливо знати не тільки як…

28.12.2024

Найекономічніші авто: ТОП-10 моделей з меншою витратою палива

Сьогодні на ринку представлено багато економічних моделей авто, проте деякі виділяються на загальному тлі. Британський…

28.12.2024

Що буде, якщо залити старий бензин у паливний бак автомобіля

У житті багатьох автомобілістів може трапитися ситуація, коли в гаражі знаходиться каністра з бензином, який…

28.12.2024

Відпрацюють кожну копійку: десять найкращих гібридів за свою ціну прямо зараз

Сьогодні Plug-in гібриди (PHEV) популярні не тільки як економічний і екологічний варіант транспортного засобу, а…

28.12.2024

Коли лобове скло в автомобілі може луснути на морозі: експерт назвав три ймовірні умови

Серед автомобілістів нерідко можна почути розповіді про те, як десь у когось на морозі тріснуло…

28.12.2024

Чим задній привід кращий за передній під час зимової їзди: п’ять важливих переваг для водія

Більшість досвідчених автомобілістів, якби у них був вибір, під час їзди засніженою або зледенілою дорогою…

28.12.2024