Нерідко українські автомобілісти взимку мають звичку на ніч піднімати вгору склоочисники. Це дає змогу уникнути примерзання їхніх гумових щіток до поверхні лобового скла. Водієві не доведеться вранці влаштовувати «танці з бубном», щоб очистити скло від льоду і розморозити двірники. Однак у цього «лайфхака» є і зворотний бік.
Читайте також:
100% зупинять: які машини привертають увагу поліції
Забув права вдома: який штраф загрожує водієві та як його уникнути
Новий штраф для автовласників: за що каратимуть на 34 000 гривень
Експерти звертають увагу, що опція підняття двірників догори не передбачена для тривалого користування. Вона потрібна, щоб мати можливість протерти скло, але не більше. Якщо систематично кидати склоочисники піднятими, це призведе до розтягування пружини і послабить притискну силу.
У підсумку щітки склоочисників не притискаються до скла щільно, що негативно позначається на якості їхньої роботи. Такі двірники починають скрипіти і залишати розводи.
Глобальний тренд на електрифікацію не вбив попит на дизельні автомобілі, особливо в сегменті SUV. В…
Японські автомобілі традиційно вважаються надійними та безвідмовними. Mazda тут не виключення. Це підтверджує і останнє…
Існує поширена думка, що утримувати електромобілі дешево. Пального не потребують, через малу кількість деталей прості…
Японський автобренд Toyota представив оновлення для свого найбільш доступного автомобілю Corolla. Як пише Carscoops, рестайлінг…
Останні дні російські військові нещадно б’ють по Одещині, вражаючі об’єкти енергетичної та транспортної інфраструктури. Одним…
Німецький автовиробник BMW активно готується до майбутньої прем’єри електричного седану M3. Новинку помітили в камуфляжі…