Нерідко українські автомобілісти взимку мають звичку на ніч піднімати вгору склоочисники. Це дає змогу уникнути примерзання їхніх гумових щіток до поверхні лобового скла. Водієві не доведеться вранці влаштовувати «танці з бубном», щоб очистити скло від льоду і розморозити двірники. Однак у цього «лайфхака» є і зворотний бік.
Читайте також:
100% зупинять: які машини привертають увагу поліції
Забув права вдома: який штраф загрожує водієві та як його уникнути
Новий штраф для автовласників: за що каратимуть на 34 000 гривень
Експерти звертають увагу, що опція підняття двірників догори не передбачена для тривалого користування. Вона потрібна, щоб мати можливість протерти скло, але не більше. Якщо систематично кидати склоочисники піднятими, це призведе до розтягування пружини і послабить притискну силу.
У підсумку щітки склоочисників не притискаються до скла щільно, що негативно позначається на якості їхньої роботи. Такі двірники починають скрипіти і залишати розводи.
Французький автобренд Peugeot готується презентувати революційне технологічне рішення у світі автомобілебудування. Як повідомляє Carscoops, інженери…
Німецький автовиробник Volkswagen тестує автомобіль, які не потребує водія. Як пише Carscoops, на тестовий трек…
Німецький автогігант BMW активно працює над майбутньою прем’єрою нової версії свого флагманського кросовера X7. Як…
Вже через два тижні, з 1 січня 2026 року, в Україні наберуть чинності нові правила…
Німецький автовиробник Mercedes активно працює над виробництвом дешевої версії легендарного позашляховика G-Class. Як пише Carscoops,…
57-річний водій Toyota Camry у Флориді, США нещодавно зіткнувся з ДТП, яку він запам’ятає на…