Як відомо, взимку видимість на українських дорогах обмежена, а тому водіям потрібно докладати більше зусиль, щоб позначити себе для інших учасників руху. З цією метою до ПДР було внесено вимоги про обов’язкове використання цілодобово за межами населених пунктів денних ходових вогнів або ближнього світла як альтернативи. Це дає змогу «підсвічувати» машину в умовах поганої видимості та запобігати аварійним ситуаціям.
Більшість водіїв авто, конструкція яких передбачає наявність ДХВ, використовують саме їх, але експерти пояснюють, що цей спосіб є більш небезпечним, ніж використання ближнього світла. Усе тому, що під час активації ДГЗ задні ліхтарі не працюють, а отже машину буде погано видно ззаду.
Якщо ж увімкнути ближнє світло фар, то світлотехніка активується повністю, що дасть змогу краще «підсвітити» машину. Оскільки пункт 9.8 ПДР дає змогу однаковою мірою використовувати як ДГЗ, так і ближнє світло, то останнє буде кращим з точки зору безпеки.
Ринок люксових кросоверів перенасичений продукцією іменитих брендів, через що багато гідних моделей залишаються в тіні.…
Професійний автоінструктор в інтерв'ю виданню Motorbiscuit розкрив маловідомий секрет із дзеркалами автомобіля, який істотно спрощує…
Серед українських автомобілістів поширені найрізноманітніші звички, які здатні непомітно шкодити транспортному засобу, прирікаючи власника на…
Більшість українських автомобілістів купують машини на вторинному ринку, проте вибір відповідної моделі тут може перетворитися…
У Британії провели масштабне дослідження серед сімейних автомобілістів, за підсумками якого визначили найкращу машину для…
Японський автовиробник Honda офіційно анонсував випуск нового компактного електрокара Super EV. Як пише Autocentre, новинка…