Купівля бюджетного автомобіля з пробігом здається вигідним рішенням — до моменту, поки не починаються постійні поломки. Деякі моделі вже давно мають “погану славу” серед майстрів та автовласників: недовговічні двигуни, проблемні коробки передач і дорогий ремонт — усе це може зробити авто справжнім фінансовим тягарем.
У цьому матеріалі Твоя МАШИНА зібрала ТОП-5 бюджетних уживаних машин, які варто обходити стороною, якщо не хочете проводити життя на СТО.
Чому у списку:
На перший погляд, простий і надійний варіант, але лише доти, поки не починаються проблеми з двигуном 1.2 або 1.4 (витрати масла, плаваючі оберти). Особливо слабке місце — електрика: датчики “сиплються” один за одним, що часто змушує власників шукати рідкісні запчастини.
Типові проблеми:
Витрати масла
Крихка проводка
Слабка шумоізоляція
Недовговічна підвіска
Чому у списку:
Цей “француз” став антиприкладом на вторинному ринку. Слабка електрика, капризна автоматична коробка DP0, проблеми з підвіскою — усе це викликає головний біль у власників.
Типові проблеми:
Часті поломки коробки
Постійні “приключення” з електрикою
Складне та дороге обслуговування
Недоступність деяких оригінальних деталей
Чому у списку:
Багато українців брали Zafira через місткість і ціну. Але версії з мотором 1.6 та 1.8 мають хронічні проблеми з ГРМ і термостатом. Турбодизель 1.9 CDTI — ще більш ризикований варіант: ремонт паливної системи часто коштує майже як півмашини.
Типові проблеми:
Поломки ГРМ
Перегрів двигуна
Витрати на обслуговування турбіни
Невдалий автомат (в окремих комплектаціях)
Чому у списку:
Авто з непоганою репутацією, але зі значним пробігом виявляються “больовими точками”. Мотор 1.4 схильний до перегріву, особливо в міських умовах, а коробка-автомат дуже чутлива до стилю їзди та якості мастила.
Типові проблеми:
Слабке охолодження
Капризний автомат
Стуки в підвісці після 100 тис. км
Іржа по днищу
Чому у списку:
Китайський бюджетник, який багато хто купував через доступну ціну. Але в експлуатації ці машини часто стають “чорною дірою” для грошей. Проблеми з гальмівною системою, коробкою, підвіскою і навіть кузовом починаються швидко.
Типові проблеми:
Швидкий знос комплектуючих
Погана корозійна стійкість
Низька якість збирання
Відсутність нормального сервісу
Ці моделі:
мають велику кількість “хвороб” після 150 000 км пробігу;
вимагають частих ремонтів;
часто продаються після “косметичного” відновлення;
важко продаються далі через погану репутацію.
Перед покупкою вживаного авто обов’язково:
Дізнайтеся, як правильно роз’їхатися на перехресті за правилами дорожнього руху. Пройдіть тест і перевірте свої…
Купуючи авто з пробігом, ми часто сподіваємося зекономити, але деякі моделі перетворюються на справжній головний…
Львів став лідером серед міст України за кількістю нелегальних АЗС. Контрафактне пальне може зашкодити вашому…
Дізнайтеся, які категорії громадян можуть безкоштовно отримати посвідчення водія в Україні. Інформаційна стаття про автошколи…
Найдешевша модель Renault Mobilize Duo 2025 року оцінена менше 10 000 євро. Новий електрокар пропонує…
29-річна водійка у Великій Британії ледь не потрапила за грати через наліпку з образливим написом…