Купівля бюджетного автомобіля з пробігом здається вигідним рішенням — до моменту, поки не починаються постійні поломки. Деякі моделі вже давно мають “погану славу” серед майстрів та автовласників: недовговічні двигуни, проблемні коробки передач і дорогий ремонт — усе це може зробити авто справжнім фінансовим тягарем.
У цьому матеріалі Твоя МАШИНА зібрала ТОП-5 бюджетних уживаних машин, які варто обходити стороною, якщо не хочете проводити життя на СТО.
Чому у списку:
На перший погляд, простий і надійний варіант, але лише доти, поки не починаються проблеми з двигуном 1.2 або 1.4 (витрати масла, плаваючі оберти). Особливо слабке місце — електрика: датчики “сиплються” один за одним, що часто змушує власників шукати рідкісні запчастини.
Типові проблеми:
Витрати масла
Крихка проводка
Слабка шумоізоляція
Недовговічна підвіска
Чому у списку:
Цей “француз” став антиприкладом на вторинному ринку. Слабка електрика, капризна автоматична коробка DP0, проблеми з підвіскою — усе це викликає головний біль у власників.
Типові проблеми:
Часті поломки коробки
Постійні “приключення” з електрикою
Складне та дороге обслуговування
Недоступність деяких оригінальних деталей
Чому у списку:
Багато українців брали Zafira через місткість і ціну. Але версії з мотором 1.6 та 1.8 мають хронічні проблеми з ГРМ і термостатом. Турбодизель 1.9 CDTI — ще більш ризикований варіант: ремонт паливної системи часто коштує майже як півмашини.
Типові проблеми:
Поломки ГРМ
Перегрів двигуна
Витрати на обслуговування турбіни
Невдалий автомат (в окремих комплектаціях)
Чому у списку:
Авто з непоганою репутацією, але зі значним пробігом виявляються “больовими точками”. Мотор 1.4 схильний до перегріву, особливо в міських умовах, а коробка-автомат дуже чутлива до стилю їзди та якості мастила.
Типові проблеми:
Слабке охолодження
Капризний автомат
Стуки в підвісці після 100 тис. км
Іржа по днищу
Чому у списку:
Китайський бюджетник, який багато хто купував через доступну ціну. Але в експлуатації ці машини часто стають “чорною дірою” для грошей. Проблеми з гальмівною системою, коробкою, підвіскою і навіть кузовом починаються швидко.
Типові проблеми:
Швидкий знос комплектуючих
Погана корозійна стійкість
Низька якість збирання
Відсутність нормального сервісу
Ці моделі:
мають велику кількість “хвороб” після 150 000 км пробігу;
вимагають частих ремонтів;
часто продаються після “косметичного” відновлення;
важко продаються далі через погану репутацію.
Перед покупкою вживаного авто обов’язково:
Цієї осені Audi витягне з рукава важливу карту – концепт нового електричного купе, пише Electrek.…
Боротьба між турбодвигунами й атмосферниками триває вже роками. Обидва типи працюють по-своєму, але вибір не…
Українські водії давно сперечаються, чи можна сідати за кермо після безалкогольного пива. Одні махають рукою…
Коли на узбіччі з’являється проблисковий маячок і рука поліцейського сигналізує зупинку – перша реакція в…
Коли машина довго їздить містом, мотор починає «задихатися». Ні, не через повітря – через відкладення…
Ситуація проста – влетіли. Аварія, шок, розгубленість. Хтось дзвонить у поліцію. І ось – патрульні…