Мало хто з водіїв задумується про те, що короткі і нетривалі поїздки виснажують автомобільний акумулятор. В результаті батарея не здатна підтримати стартер і машина просто не заводиться. Для того, щоб підживлювати АКБ, генераторові треба дати певний імпульс. Видання Dexpens розповіло про те, як саме треба їздити на автомобілі, щоб зарядити батарею.
В першу чергу, треба розуміти, що акумулятор заряджається від генератора під час роботи двигуна. Але щоб зарядка дійсно відбувалась ефективно, важлива не тільки тривалість поїздки, а й швидкість. Для того, щоб зарядити акумулятор влітку, потрібно хоча б 40-45 хвилин поїздки на швидкості близько 100 км/год.
«Якщо їхати з меншою швидкістю або на холостих обертах, зарядка буде надзвичайно повільною», — каже Сергій, механік одного з СТО Київскьої області з більш ніж 15-річним стажем.
Взимку ситуація ще складніша: холодне повітря сповільнює процес зарядки в два-три рази. Причому «покататися» в мороз можна й півтора години, але цього може бути недостатньо. В таких умовах акумулятор поповнює свій заряд набагато повільніше. Інженери Dexpens зазначають, що «завжди важливо враховувати температуру повітря та інші зовнішні фактори».
Але крім цього, на процес зарядки впливають й інші системи автомобіля. Наприклад, увімкнений кондиціонер або обігрів сидінь забирають частину енергії. До того ж, сучасні автомобілі оснащені численними електронними системами, які також «тягнуть» заряд з акумулятора, уповільнюючи його відновлення.
Якщо ви помічаєте, що акумулятор не тримає заряд навіть після тривалих поїздок, це може свідчити про його зношення. «Старі або неякісні акумулятори часто втрачають свою здатність до зарядки, і їхній ресурс вичерпується значно швидше», — попереджає автотехнік Олег Павлов. В такому випадку краще заздалегідь замінити акумулятор, щоб уникнути проблем на дорозі.
Окрім того, не варто економити на якості батареї. Часто дешеві акумулятори від маловідомих виробників не лише мають низький термін служби, але й можуть вийти з ладу в найневідповідніший момент. Навіть якщо такі батареї здаються привабливими за ціною, вони можуть не виправдати очікувань.
Якщо ваші поїздки короткі, і ви не встигаєте зарядити акумулятор, можна подумати про підключення зарядного пристрою. Або просто намагайтеся їздити на тривалі поїздки хоча б кілька разів на тиждень, щоб дати автомобілю шанс «зарядити» акумулятор по-справжньому.
Догляд за своїм акумулятором — це не тільки запобігання неприємним ситуаціям. Це запорука довготривалої роботи автомобіля без поломок і простоїв, які можуть призвести до непередбачуваних проблем на дорозі.
Нагадаємо, раніше ми писали, чим небезпечна неправильна установка акумулятора. Якщо зробити невеличку помилку при цій процедурі, можна домогтись того, що ваша машина миттєво перетвориться на брухт. Особливо характерно це для сучасних моделей, які більше залежні від живлення електрикою.
Купівля вживаної машини – це не тільки спосіб зекономити, а й ризик. Артем Панченко, який…
Вживані дизельні кросовери приваблюють ціною. Але іноді така економія закінчується в автосервісі з рахунком, від…
Що бачить водій у дзеркалах – не дрібниця, а питання безпеки. Від цього залежить, як…
Знання правил і водійський стаж ще не роблять вас прикладом для інших. У практиці все…
Nissan, якому останнім часом доводиться нелегко, готує оновлення моделі, від якої багато чого залежить. Йдеться…
Kia готує серйозне оновлення для Stonic. Цьому маленькому кросоверу вже вісім років, і компанія вирішила…