Водії не раз чули рекомендацію залишати автомобіль з прямими колесами при паркуванні, але на дорогах часто зустрічаються машини з колесами, повернутими вбік. Що ж стоїть за такою технікою паркування, і наскільки вона безпечна? Відповідь на це питання дали журналісти видання AutoSwiat.
Одним з головних аргументів на користь цієї техніки є безпека. Коли автомобілісти паркуються вздовж бордюру, особливо в умовах нахилу дороги, правильно повернені колеса можуть стати додатковим захистом. У разі відмови ручного гальма, машина буде впиратися в бордюр, що запобіжить її скочуванню на проїжджу частину або зіткненню з іншими автомобілями. Експерти радять повертати колеса в бік бордюру, щоб підвищити ефективність цього методу. Ця техніка паркування не тільки запобігає руху автомобіля при збої гальма, але і служить додатковим методом захисту в складних дорожніх ситуаціях.
Однак у водіїв виникають побоювання: чи може паркування з повернутими колесами прискорити знос підвіски і рульового управління? На автомобільних форумах часто обговорюється, що ця практика може привести до передчасного зносу таких компонентів, як важелі підвіски і насос гідропідсилювача керма. І хоча це викликає занепокоєння, фахівці стверджують, що поворот коліс в цьому випадку не впливає на їх довговічність. Адже підвіска і рульове управління спроектовані так, щоб працювати в різних положеннях коліс. Насос гідропідсилювача працює тільки при включеному двигуні, і після його вимкнення ніяких навантажень на систему не чиниться.
Проте, є два важливих моменти, які варто враховувати, щоб не нашкодити автомобілю. По-перше, не слід різко рушати з місця на повернутих колесах. Різке прискорення може призвести до поломки підвіски або навіть більш серйозних пошкоджень. По-друге, якщо забути про поворот коліс при маневруванні на парковці, це збільшує ймовірність зіткнення, так як машина почне рухатися в напрямку повороту.
Експерти попереджають, що використання цієї техніки паркування в умовах ухилу або для полегшення маневрів — це безпечний і розумний вибір, який не призведе до швидкого зносу. Головне — дотримуватися обережності при старті з місця і пам’ятати про поворот коліс.
Таким чином, паркування з повернутими колесами — це не тільки спосіб підвищити безпеку, але і корисна звичка, якщо використовувати її правильно.
Нагадаємо, що раніше ми писали, як покарати водія, який заблокував ваш автомобіль на парковці. Поширена ситуація, коли машина не може рушити з місця, бо хтось залишив автівку в загрозловому положенні. В результаті ви втрачаєте час та нерви на пошук рішення, а власник транспортного засобу зазвичай залишається непокараним.
Не кожен дизель варто купувати з пробігом. Але є винятки, які не розсипаються після 300…
Вартісні аксесуари в авто – не завжди про комфорт. Часто – це спроба обійти штраф.…
У Японії покарати можуть не лише водія. Навіть пасажир ризикує опинитись за ґратами, якщо добровільно…
Турбований двигун – це не просто швидкість. Це механізм, що працює під тиском і при…
Mazda оновила свій популярний кросовер CX-5 – тепер він довший, ширший і з новим екраном…
Вибір реєстратора – як мінне поле. На прилавках – від 1000 гривень до 15 тисяч.…