Скоро закінчиться період «нештрафування», протягом якого ще можна «легалізувати» авто на іноземній реєстрації. Далі ж держава відкриє «чорну скриньку».
Зовсім скоро буде перегорнуто чергову сторінку в новітній українській автомобільній історії: «євробляхи», які набули чималої популярності протягом найближчих 3 років та стали рушієм змін до законодавства, зникнуть з доріг. Принаймні, так задумано у законах, якими наприкінці 2018 року було запроваджено нові правила розмитнення легкових авто.
«Запобіжники», тобто набір заходів, які зроблять неможливим подальше ввезення «транзитних» та «тимчасівок», бізнес «верблюдів» та схем «легально на рік, я працівник литовської фірми» у повній мірі запрацюють вже 24 травня. Саме тоді закінчуються 6 місяців, відведених для «легалізації» автомобілів на іноземній реєстрації, що перебували в Україні.
Насправді ввезення «євроблях» закрито вже зараз, ще від 25 листопада 2018 року. І це працює: прикордонники відзвітували про значне зменшення черг з «вічних транзитників», а нові «євробляхи» не потрапляють в Україну. Щоб ввезти нерозмитнене авто, українцю доводиться вносити фінансову заставу у розмірі повного розмитнення автомобіля, – що, вочевидь, геть нецікаво.
Отже, через місяць за «євробляхи» візьмуться поліція та митники. Машини з «чужими» номерами будуть зупиняти для перевірки документів та правомірності його експлуатації. У разі виявлення порушень «світять» чималі санкції: штрафи до 170 000 грн та вилучення автомобіля.
Доки не закінчився перехідний період, можна розмитнити таке авто (звісно, якщо це економічно доцільно). А от щодо здачі машини на «шрот» чи у пункт прийому металобрухту – є нюанси. Важливо як саме автомобіль потрапив в Україну: за допомогою нерезидента, чи українець заїхав «євробляхою» самостійно. Також має значення, чи не «світилось» авто у базах поліції, – скажімо, при оформленні штрафу за порушення ПДР.
Якщо у держави є відомості про те, що на громадянині «висить» нерозмитнене авто, у разі його втрати чи розкомплектування порушникові «світить» той самий штраф: 170 тис. грн. Якщо ж машина не «світилась» по котрійсь із баз – можливо, знайдеться на неї покупець (в якості донора запчастин), або вдасться її здихатись, якщо «шрот» чи пункт «втормету» погодяться її прийняти. Також можна вивезти авто «на бляхах» за межі України, але не пізніше 23 травня 2019 року.
Джерело: AUTO.RIA.com
Сегмент розкішних кросоверів вельми насичений, що створює величезну конкуренцію на ринку. За таких умов ціла…
Щітки склоочисника - важливий елемент безпеки автомобіля, особливо в дощ або сніг. Незважаючи на їхню…
Кросовери користуються неабиякою популярністю в Україні, особливо серед сімейних водіїв, які цінують їх за комфорт…
Перший сніг несе українським автомобілістам нові загрози. Важливо розуміти, що керування транспортним засобом у таких…
Далеко не кожен автомобіль підходить для складних зимових умов експлуатації. Експерти звернули увагу на низку…
Тиск в автомобільних шинах є найважливішим фактором забезпечення безпеки експлуатації транспортного засобу. Якщо він занадто…