Усього за 5 днів роботи система виявила понад 200 тисяч порушень, але є чимало нюансів.
Про це пише газета «Експрес».
Юрист Тарас Гук зазначив, що в перший день роботи камер було зафіксовано 35 762 порушень, але оброблено лише 5 620 випадків. Чому так відбувається, і за яким принципом відбираються порушники, не відомо. Критеріїв такого відбору просто немає.
Експерт допускає, що зараз штрафують тих, хто набагато перевищив швидкість. Але це неправильно, тому що поліція повинна переглянути всі випадки порушень, і покарати порушників.
У багатьох навіть з’явилася думка, чи не буде складений список автомобілів, яких не будуть штрафувати. Адже порушників вибирають вручну. Тому в цьому випадку порушується сам принцип роботи системи, адже комп’ютер фіксує всіх порушників, а в підсумку штрафують далеко не всіх, а тих, кого виберуть.
«Мабуть, у МВС вирішили, що до поліцейських в Україні у них більше довіри, ніж до комп’ютерних систем», – заявив Гук.
Нагадаємо, в Україні можуть ввести плату за проїзд дорогами.
Більшість водіїв навіть не здогадуються, що ризикують на дорозі через банальну помилку. За даними Interia,…
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…