Український ринок вживаних автомобілів відрізняється від середньоєвропейського, особливо німецького. Так склалося, що нові автомобілі в усіх країнах коштують майже однаково, а от рівень доходів громадян різний. Це змушує українських власників продавати вживані авто дорожче, щоб хоч якось “відбити” вкладені в покупку кошти.
Через це в Україні вживані автомобілі набагато дорожче в порівнянні з німецьким вторинним ринком. Наскільки велика різниця в цінах вирішив з’ясувати Обозреватель, повідомляє Твоя МАШИНА.
Renault Clio
Renault Clio ранніх поколінь можна купити в Німеччині за 10 євро, через те що німці не ремонтують старі авто. Обслуговування автомобіля стає занадто дорогим. До того ж у Європі доводиться платити підвищений податок за старий транспортний засіб. У такій ситуації німцеві простіше й дешевше продати машину за безцінь.
На вітчизняному ринку знайти таку машину можна від 1500 євро – у 150 разів дорожче! Продавець вказує робочий стан і пробіг 330 000 км. Німецький же варіант мав 128 000 пройдених кілометрів.
Читайте також: Нацполіція хоче закупити більше 300 нових седанів: у скільки це обійдеться українцям
Дивлячись на менший пробіг, можна знайти автомобіль з 261 000 км на одометрі, що все одно перевищує авто з Німеччини удвічі. Ціна до того ж підвищується до 1700 євро – у 170 разів більше порівняно з “оригіналом”.
Volkswagen Golf
Volkswagen Golf є одним із найбільш популярних автомобілів серед українських покупців. Цю машину завжди в нас любили, але потік “євроблях” тільки зміцнив теплі почуття населення до німецької моделі. У Німеччині ціни на третє покоління хетчбека стартують від 20 євро. Пробіг – 250 000 км, але машина на ходу.
Найдешевший варіант в Україні обійдеться в 300 євро – у 15 разів дорожче. Різниця в ціні не така драматична, але в такому разі автомобіль зламаний і годиться лише на запчастини. Пробіг становить 300 000 км, якщо це має якесь значення.
Авто яке працює, коштує починаючи з 1700 євро, що в 85 разів перевищує вартість аналога з Німеччини. Пробіг у такому разі – 274 000 км. Якщо в Україні наблизитися до 250-тисячного пробігу (як у “Фольксваген Гольф” за 20 євро), вийде 2000 євро. Це в 100 разів більше.
Читайте також: У ЗАЗі назвали ціни на українські Лади
Volvo V40
За Volvo V40 1999 року у Німеччині просять 30 євро. Це зовсім небагато за “Вольво”, до того ж старі моделі цього бренду дуже надійні. Але в Україні такі автомобілі асоціюються з преміальними сегментом. Звідси і ціна – 4400 євро, що більш ніж у 140 разів перевищує німецький варіант.
Автомобіль, звісно, на ходу, з пробігом 315 000 км і виглядає дуже добре. Власник зазначає справний технічний стан і нові витратні матеріали, які нещодавно замінили.
Opel Astra
Старий Opel Astra G у Німеччині готові віддати за 40 євро. Автомобіль із пробігом 260 000 км вимагає незначного ремонту, але перебуває в робочому стані.
В Україні автомобілі цієї моделі конкретно в поколінні G дуже популярні, пропозицій на вторинному ринку багато. Але найдешевший автомобіль на ходу коштує майже 1800 євро – у 45 разів більше, ніж у Німеччині. І пробіг набагато вищий – 365 000 км.
Якщо орієнтуватися на пробіг 260 000 км, найдешевший автомобіль в Україні обійдеться в 2000 євро, що в 50 разів більше від німецького примірника. До того ж машина після ДТП, хоч і на ходу.
За цілий Opel Astra G з таким же пробігом просять щонайменше 3200 євро – у 80 разів дорожче порівняно з “оригіналом” із Німеччини.
Читайте також: В Україні встановлені нові стандарти якості бензину
Замерзання лобового скла в автомобілі стає головною проблемою українських водіїв у зимовий період. Ранок багатьох…
Німецькі спорткари вирізняються своєю високою продуктивністю, витриманим стилем і видатною якістю збірки, однак і коштують…
Більшість українських водіїв регулярно порушують щонайменше одне правило ПДР і ризикують отримати за це штраф.…
Осінь поступово змінюється зимою, що лише посилює погодні умови, роблячи процес експлуатації автомобіля ще більшим…
Як відомо, поліція в Україні має право зупиняти транспортні засоби, але винятково за наявності певних…
Зимова експлуатація автомобіля і так несе в собі низку ризиків, а додаткові помилки з боку…