Український ринок вживаних автомобілів відрізняється від середньоєвропейського, особливо німецького. Так склалося, що нові автомобілі в усіх країнах коштують майже однаково, а от рівень доходів громадян різний. Це змушує українських власників продавати вживані авто дорожче, щоб хоч якось “відбити” вкладені в покупку кошти.
Через це в Україні вживані автомобілі набагато дорожче в порівнянні з німецьким вторинним ринком. Наскільки велика різниця в цінах вирішив з’ясувати Обозреватель, повідомляє Твоя МАШИНА.
Renault Clio
Renault Clio ранніх поколінь можна купити в Німеччині за 10 євро, через те що німці не ремонтують старі авто. Обслуговування автомобіля стає занадто дорогим. До того ж у Європі доводиться платити підвищений податок за старий транспортний засіб. У такій ситуації німцеві простіше й дешевше продати машину за безцінь.
На вітчизняному ринку знайти таку машину можна від 1500 євро – у 150 разів дорожче! Продавець вказує робочий стан і пробіг 330 000 км. Німецький же варіант мав 128 000 пройдених кілометрів.
Читайте також: Нацполіція хоче закупити більше 300 нових седанів: у скільки це обійдеться українцям
Дивлячись на менший пробіг, можна знайти автомобіль з 261 000 км на одометрі, що все одно перевищує авто з Німеччини удвічі. Ціна до того ж підвищується до 1700 євро – у 170 разів більше порівняно з “оригіналом”.
Volkswagen Golf
Volkswagen Golf є одним із найбільш популярних автомобілів серед українських покупців. Цю машину завжди в нас любили, але потік “євроблях” тільки зміцнив теплі почуття населення до німецької моделі. У Німеччині ціни на третє покоління хетчбека стартують від 20 євро. Пробіг – 250 000 км, але машина на ходу.
Найдешевший варіант в Україні обійдеться в 300 євро – у 15 разів дорожче. Різниця в ціні не така драматична, але в такому разі автомобіль зламаний і годиться лише на запчастини. Пробіг становить 300 000 км, якщо це має якесь значення.
Авто яке працює, коштує починаючи з 1700 євро, що в 85 разів перевищує вартість аналога з Німеччини. Пробіг у такому разі – 274 000 км. Якщо в Україні наблизитися до 250-тисячного пробігу (як у “Фольксваген Гольф” за 20 євро), вийде 2000 євро. Це в 100 разів більше.
Читайте також: У ЗАЗі назвали ціни на українські Лади
Volvo V40
За Volvo V40 1999 року у Німеччині просять 30 євро. Це зовсім небагато за “Вольво”, до того ж старі моделі цього бренду дуже надійні. Але в Україні такі автомобілі асоціюються з преміальними сегментом. Звідси і ціна – 4400 євро, що більш ніж у 140 разів перевищує німецький варіант.
Автомобіль, звісно, на ходу, з пробігом 315 000 км і виглядає дуже добре. Власник зазначає справний технічний стан і нові витратні матеріали, які нещодавно замінили.
Opel Astra
Старий Opel Astra G у Німеччині готові віддати за 40 євро. Автомобіль із пробігом 260 000 км вимагає незначного ремонту, але перебуває в робочому стані.
В Україні автомобілі цієї моделі конкретно в поколінні G дуже популярні, пропозицій на вторинному ринку багато. Але найдешевший автомобіль на ходу коштує майже 1800 євро – у 45 разів більше, ніж у Німеччині. І пробіг набагато вищий – 365 000 км.
Якщо орієнтуватися на пробіг 260 000 км, найдешевший автомобіль в Україні обійдеться в 2000 євро, що в 50 разів більше від німецького примірника. До того ж машина після ДТП, хоч і на ходу.
За цілий Opel Astra G з таким же пробігом просять щонайменше 3200 євро – у 80 разів дорожче порівняно з “оригіналом” із Німеччини.
Читайте також: В Україні встановлені нові стандарти якості бензину
Британський автовиробник Aston Martin готується презентувати свою нову флагманську модель Lagonda. Як пише Motor.es, прототип…
Власники автомобілів концерну General Motors, що були вироблені на початку 2000-х, інколи можуть помічати, що…
Французький автовиробник Citroën офіційно представив концептуальну модель електромобіля ELO, що являє собою компактний дім на…
Якщо ви багато часу проводите за кермом, то періодично відчуваєте втому від поїздок. Подобний спосіб…
Продажі електричних автомобілів знаходяться в значній кризі, повідомляє Carscoops. Дослідження компанії EY продемонструвало стрімке зростання…
Прогрівання двигуна взимку може бути дратівливим заняттям, особливо, коли час підганяє. Але мало хто знає,…