Статті

Водіям розповіли, як можна зіпсувати кузов автомобіля поліруванням

Полірування кузова автомобіля, як відомо, проводиться для усунення дрібних подряпин, пошкоджень, а також для захисту ЛКП автомобіля від корозії і агресивного впливу навколишнього середовища. Експерти «РГ» розповіли, чим і яке полірування небезпечне для машини.

У будь-якому автосервісі, на будь-якій мийці або гаражі вам обов’язково скажуть, що полірування кузова автомобіля несе в собі одні лише численні переваги, але це не зовсім так. Є і протилежна точка зору, яка говорить про те, що полірування кузова авто стрімко зменшує товщину ЛКП, а тому робить його більш уразливим перед зовнішніми факторами.

Найпростіша і часта помилка, яка приносить від полірування більше шкоди, ніж користі, полягає з огріхами в підготовчій роботі. Нерідко можна зіткнутися з тим, що власники, які задумали провести полірування самостійно, належним чином не можуть вимити автомобіль, через що на кузові залишаються піщинки, пил та інші забруднювачі, які в подальшому діють як абразив, залишаючи подряпини.

Друга помилка, яку дуже часто роблять при підготовчій обробці – це відмова від захисту малярським скотчем хромованих і металізованих деталей кузова (молдинги, ручки, поперечки решітки і т. Д.). Якщо цього не зробити, то, наприклад, на хромованих деталях може залишитися матовий наліт або потертості.

Ще одна дуже часта помилка, якої припускаються і власники і фахівці автосервісів, полягає з неправильною оцінкою ступеня пошкодження ЛКП. В результаті полірування може зняти з покриття набагато більший шар, ніж потрібно. Нерідко допускаються помилки і в техніці полірування. Дуже часто забувають про швидкість обертання круга для кожної конкретної пасти. Потрібно пам’ятати і про кількість пасти, що наноситься на круг. Потрібно враховувати все до дрібниць, щоб паста і коло працювали правильно.

Але і цього недостатньо, навіть якщо точно слідувати всім правилам, але не маючи достатнього досвіду, можна зіпсувати ЛКП автомобіля. Наприклад, поліруючи самостійно, коло часто тримають під кутом, просуваючи його по кузову різко і нерівномірно. В результаті десь навіть з’являється пошкодитися покриття кузова, а також залишаються так звані «голограми» і затири.

Share
автор
Elena Shkurko

Recent Posts

Молитви почуті: автомобілі BMW будуть автоматично вмикати поворотники

Відомий жарт про те, що водії BMW не вміють вмикати поворотники, схоже, дійшов до керівництва…

14.06.2025

Навіщо потрібні кольорові смуги на автомобільних шинах

Нерідко можна помітити, що на нових автомобільних шинах є загадкові кольорові смуги. Навіщо вони потрібні…

14.06.2025

Не купуйте повнопривідне авто: механік пояснив, кому воно насправді потрібно

Відомий американський автомеханік і YouTube-блогер Скотті Кілмер висловився про доцільність покупки повнопривідних позашляховиків. Експерт впевнений,…

14.06.2025

Ця кнопка в автомобілі врятує вас від аварії та штрафу

Сьогодні в автомобілях повно найрізноманітніших функцій, про існування яких водії можуть не мати найменшого уявлення.…

14.06.2025

Забули права вдома: як легко уникнути штрафу і проблем з поліцією

Як відомо, в Україні заборонено їздити за кермом без прав. Причому карають не тільки водіїв,…

14.06.2025

Як подвоїти потужність кондиціонера в авто: перевірений лайфхак від механіка

З приходом літа в Україні встановилася спекотна погода, від якої автомобілісти знаходять порятунок тільки за…

14.06.2025