Статті

Водіям розповіли, як можна зіпсувати кузов автомобіля поліруванням

Полірування кузова автомобіля, як відомо, проводиться для усунення дрібних подряпин, пошкоджень, а також для захисту ЛКП автомобіля від корозії і агресивного впливу навколишнього середовища. Експерти «РГ» розповіли, чим і яке полірування небезпечне для машини.

У будь-якому автосервісі, на будь-якій мийці або гаражі вам обов’язково скажуть, що полірування кузова автомобіля несе в собі одні лише численні переваги, але це не зовсім так. Є і протилежна точка зору, яка говорить про те, що полірування кузова авто стрімко зменшує товщину ЛКП, а тому робить його більш уразливим перед зовнішніми факторами.

Найпростіша і часта помилка, яка приносить від полірування більше шкоди, ніж користі, полягає з огріхами в підготовчій роботі. Нерідко можна зіткнутися з тим, що власники, які задумали провести полірування самостійно, належним чином не можуть вимити автомобіль, через що на кузові залишаються піщинки, пил та інші забруднювачі, які в подальшому діють як абразив, залишаючи подряпини.

Друга помилка, яку дуже часто роблять при підготовчій обробці – це відмова від захисту малярським скотчем хромованих і металізованих деталей кузова (молдинги, ручки, поперечки решітки і т. Д.). Якщо цього не зробити, то, наприклад, на хромованих деталях може залишитися матовий наліт або потертості.

Ще одна дуже часта помилка, якої припускаються і власники і фахівці автосервісів, полягає з неправильною оцінкою ступеня пошкодження ЛКП. В результаті полірування може зняти з покриття набагато більший шар, ніж потрібно. Нерідко допускаються помилки і в техніці полірування. Дуже часто забувають про швидкість обертання круга для кожної конкретної пасти. Потрібно пам’ятати і про кількість пасти, що наноситься на круг. Потрібно враховувати все до дрібниць, щоб паста і коло працювали правильно.

Але і цього недостатньо, навіть якщо точно слідувати всім правилам, але не маючи достатнього досвіду, можна зіпсувати ЛКП автомобіля. Наприклад, поліруючи самостійно, коло часто тримають під кутом, просуваючи його по кузову різко і нерівномірно. В результаті десь навіть з’являється пошкодитися покриття кузова, а також залишаються так звані «голограми» і затири.

Recent Posts

Десять електрокарів, які швидші, ніж ви можете собі уявити

Існує стереотип, що електричні автомобілі ще поки що недостатньо розвинені, а отже, не можуть бути…

25.11.2024

Три кросовери, які власники не хочуть продавати навіть через 20 років

Сьогодні автомобілі все більше нагадують витратний матеріал, який просто викидають на звалище через 10-15 років…

25.11.2024

Десять гібридних автомобілів з мінімальними річними витратами на паливо

Гібридні автомобілі спочатку замислювалися, як спосіб скоротити витрату палива і зробити експлуатацію транспортних засобів більш…

25.11.2024

Що потрібно покласти в багажник автомобіля до приходу зими: водієві на замітку

Майбутня зима несе з собою водіям масу ризиків і загроз, до яких слід бути готовими…

25.11.2024

Надійні німецькі кросовери: ТОП-6 компактних моделей

Німецькі виробники ще тридцять років тому і не думали про виробництво кросоверів або позашляховиків, але…

25.11.2024

Чому не можна глушити двигун одразу після зупинки автомобіля: механік дав відповідь

Багато українських водіїв у метушні звикли глушити мотор свого автомобіля одразу, щойно припаркуються. Вважається, що…

25.11.2024