Статті

Водіям розповіли, як можна зіпсувати кузов автомобіля поліруванням

Полірування кузова автомобіля, як відомо, проводиться для усунення дрібних подряпин, пошкоджень, а також для захисту ЛКП автомобіля від корозії і агресивного впливу навколишнього середовища. Експерти «РГ» розповіли, чим і яке полірування небезпечне для машини.

У будь-якому автосервісі, на будь-якій мийці або гаражі вам обов’язково скажуть, що полірування кузова автомобіля несе в собі одні лише численні переваги, але це не зовсім так. Є і протилежна точка зору, яка говорить про те, що полірування кузова авто стрімко зменшує товщину ЛКП, а тому робить його більш уразливим перед зовнішніми факторами.

Найпростіша і часта помилка, яка приносить від полірування більше шкоди, ніж користі, полягає з огріхами в підготовчій роботі. Нерідко можна зіткнутися з тим, що власники, які задумали провести полірування самостійно, належним чином не можуть вимити автомобіль, через що на кузові залишаються піщинки, пил та інші забруднювачі, які в подальшому діють як абразив, залишаючи подряпини.

Друга помилка, яку дуже часто роблять при підготовчій обробці – це відмова від захисту малярським скотчем хромованих і металізованих деталей кузова (молдинги, ручки, поперечки решітки і т. Д.). Якщо цього не зробити, то, наприклад, на хромованих деталях може залишитися матовий наліт або потертості.

Ще одна дуже часта помилка, якої припускаються і власники і фахівці автосервісів, полягає з неправильною оцінкою ступеня пошкодження ЛКП. В результаті полірування може зняти з покриття набагато більший шар, ніж потрібно. Нерідко допускаються помилки і в техніці полірування. Дуже часто забувають про швидкість обертання круга для кожної конкретної пасти. Потрібно пам’ятати і про кількість пасти, що наноситься на круг. Потрібно враховувати все до дрібниць, щоб паста і коло працювали правильно.

Але і цього недостатньо, навіть якщо точно слідувати всім правилам, але не маючи достатнього досвіду, можна зіпсувати ЛКП автомобіля. Наприклад, поліруючи самостійно, коло часто тримають під кутом, просуваючи його по кузову різко і нерівномірно. В результаті десь навіть з’являється пошкодитися покриття кузова, а також залишаються так звані «голограми» і затири.

Share
автор
Elena Shkurko

Recent Posts

З 1 травня для всіх українських водіїв запроваджуються зміни: що потрібно знати

Вже з 1 травня 2025 року в Україні запроваджується нова обов’язкова норма для автозаправних станцій:…

22.04.2025

Що не дозволено поліції під час зупинки авто: головні порушення, про які слід знати кожному водію

Зупинка транспортного засобу правоохоронцями — звична ситуація на українських дорогах. Проте далеко не всі дії…

21.04.2025

Чому не можна глушити двигун одразу після поїздки: пояснення від експертів

Для багатьох водіїв звичка одразу вимикати двигун після зупинки авто здається логічною — мета досягнута,…

19.04.2025

Тимчасове ввезення авто під час війни: як уникнути штрафів та що робити для продовження терміну

Після початку повномасштабної війни багато українців, які ввезли автомобілі на іноземних номерах, не змогли вчасно…

19.04.2025

В Україні запроваджено подвійне оподаткування при продажу автомобіля: що варто знати

При здійсненні купівлі-продажу транспортного засобу в Україні продавець повинен враховувати нові податкові правила. Як нагадує…

19.04.2025

Продовжуємо термін експлуатації авто – практичні поради

Догляд за автомобілем - це не тільки про підтримку його чистоти, а й про регулярне…

18.04.2025