Статті

Водіям розповіли, як можна зіпсувати кузов автомобіля поліруванням

Полірування кузова автомобіля, як відомо, проводиться для усунення дрібних подряпин, пошкоджень, а також для захисту ЛКП автомобіля від корозії і агресивного впливу навколишнього середовища. Експерти «РГ» розповіли, чим і яке полірування небезпечне для машини.

У будь-якому автосервісі, на будь-якій мийці або гаражі вам обов’язково скажуть, що полірування кузова автомобіля несе в собі одні лише численні переваги, але це не зовсім так. Є і протилежна точка зору, яка говорить про те, що полірування кузова авто стрімко зменшує товщину ЛКП, а тому робить його більш уразливим перед зовнішніми факторами.

Найпростіша і часта помилка, яка приносить від полірування більше шкоди, ніж користі, полягає з огріхами в підготовчій роботі. Нерідко можна зіткнутися з тим, що власники, які задумали провести полірування самостійно, належним чином не можуть вимити автомобіль, через що на кузові залишаються піщинки, пил та інші забруднювачі, які в подальшому діють як абразив, залишаючи подряпини.

Друга помилка, яку дуже часто роблять при підготовчій обробці – це відмова від захисту малярським скотчем хромованих і металізованих деталей кузова (молдинги, ручки, поперечки решітки і т. Д.). Якщо цього не зробити, то, наприклад, на хромованих деталях може залишитися матовий наліт або потертості.

Ще одна дуже часта помилка, якої припускаються і власники і фахівці автосервісів, полягає з неправильною оцінкою ступеня пошкодження ЛКП. В результаті полірування може зняти з покриття набагато більший шар, ніж потрібно. Нерідко допускаються помилки і в техніці полірування. Дуже часто забувають про швидкість обертання круга для кожної конкретної пасти. Потрібно пам’ятати і про кількість пасти, що наноситься на круг. Потрібно враховувати все до дрібниць, щоб паста і коло працювали правильно.

Але і цього недостатньо, навіть якщо точно слідувати всім правилам, але не маючи достатнього досвіду, можна зіпсувати ЛКП автомобіля. Наприклад, поліруючи самостійно, коло часто тримають під кутом, просуваючи його по кузову різко і нерівномірно. В результаті десь навіть з’являється пошкодитися покриття кузова, а також залишаються так звані «голограми» і затири.

Recent Posts

Чому суди в Україні часто відмовляються штрафувати водіїв за перевищення швидкості

В Україні суди стали частіше відмовляти у штрафах для водіїв за порушення швидкісного режиму. Йдеться…

17.05.2024

Штраф до 340 гривень: коли водіям заборонено курити в автомобілі

В Україні куріння в громадських місцях заборонено законодавчо і карається штрафом. А що щодо водіїв…

17.05.2024

Водіїв попереджають: натискання популярної кнопки може коштувати вам тисяч гривень

У сучасних автомобілях безліч зручних функцій, які значно підвищують комфорт водіння. Однак деякі з них…

17.05.2024

Коли дані водіїв почнуть включати до реєстру військовозобов’язаних: відома дата

За останній час в Україні ухвалено цілу низку поправок до законодавства, спрямованих на оптимізацію та…

17.05.2024

8 головних правил, які рятують водіїв від штрафу в Україні

В Україні водіям важливо не тільки вміти правильно керувати транспортним засобом, а й володіти знаннями…

17.05.2024

Які автомобілі витрачають більше оливи: ТОП найбільш ненажерливих моделей

Деякі автомобілі, незважаючи на свою популярність і загальну надійність, мають репутацію "оливожерів". Проблема підвищеної витрати…

16.05.2024