Після введення в Україні держрегулювання цін на паливо можливі три сценарії подальшого розвитку подій, про які розповість «Твоя МАШИНА» .
На сьогоднішній день в Україні існує великий розкид цін на паливо. Близько 86% АЗС утримують ціни в встановлених урядом рамках, тому обмеження торкнуться тільки 14% АЗС, які торгують більш дорогим паливом. Це компанії WOG, SOCAR, OKKO, Shell, які закуповують паливо у закордонних виробників або великих вітчизняних підприємств.
Також ці мережі пропонують клієнтам програми лояльності, але 10-15% бензину продаються за цінами, вказаними на стелах. При цьому така мала кількість палива якраз і формує помітну частину прибутку компаній. Тому введені обмеження цін сильно вплинуть на прибуток цих АЗС.
Вийти з такої ситуації можна кількома способами.
Як варіант, можна змиритися зі зменшенням доходів і просто чекати кінця карантину, коли обмеження перестануть діяти. Також можна піти на припинення програм лояльності. І третій варіант: щоб зберегти доходи, можна спробувати ухилитися від податків.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…