Після введення в Україні держрегулювання цін на паливо можливі три сценарії подальшого розвитку подій, про які розповість «Твоя МАШИНА» .
На сьогоднішній день в Україні існує великий розкид цін на паливо. Близько 86% АЗС утримують ціни в встановлених урядом рамках, тому обмеження торкнуться тільки 14% АЗС, які торгують більш дорогим паливом. Це компанії WOG, SOCAR, OKKO, Shell, які закуповують паливо у закордонних виробників або великих вітчизняних підприємств.
Також ці мережі пропонують клієнтам програми лояльності, але 10-15% бензину продаються за цінами, вказаними на стелах. При цьому така мала кількість палива якраз і формує помітну частину прибутку компаній. Тому введені обмеження цін сильно вплинуть на прибуток цих АЗС.
Вийти з такої ситуації можна кількома способами.
Як варіант, можна змиритися зі зменшенням доходів і просто чекати кінця карантину, коли обмеження перестануть діяти. Також можна піти на припинення програм лояльності. І третій варіант: щоб зберегти доходи, можна спробувати ухилитися від податків.
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…
Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…
В умовах зростання цін на автомобільне паливо, а також нестабільної фінансової ситуації в країні питання…