Categories: Гараж

Як на СТО “розводять” водіїв: назвали популярні схеми

Найчастіше недобросовісні механіки обманюють клієнтів, які не розбираються в ремонті автомобіля, передає НАРОДНА ПРАВДА.

Фахівці радять завжди вимагати показати поломку – переконатися в її наявності варто навіть в тому випадку, якщо клієнт абсолютно не розбирається в пристрої автомобіля.

Перед початком ремонту на СТО з механіками слід обговорити всі деталі. Так, рекомендується обговорити кінцеву вартість робіт або вартість години роботи фахівця. Крім того, не зайвим буде погоджувати з механіком подальші кроки по кожній виявленій поломці.

У тому випадку, якщо при ремонті необхідно замінити запчастини, слід вимагати від майстрів коробки від деталей, а також просити повернути пошкоджену запчастину. Дуже часто недобросовісні СТО замість нових запчастин встановлюють вже використані, які були зняті з автомобіля іншого обманутого клієнта.

Якщо клієнт обслуговується на певному СТО вперше, то слід ознайомитися з рекомендованою вартість деталей на спеціалізованих сайтах – деякі сервісні центри можуть штучно завищити ціну на 50-80 відсотків.

Також зафіксовані випадки, коли на СТО заїжджають два однакових або схожих автомобіля – в такому випадку шахраї можуть переставити несправний вузол з одного автомобіля на інший, обдуривши тим самим відразу двох клієнтів. Крім того, дуже часто механіки виставляють рахунки за роботи, які навіть не проводилися. Також майстер може замінити ту деталь, яка ще могла б прослужити довгий час, після чого агрегат під виглядом нового буде встановлений на машину іншого клієнта.

Експерти відзначили, що захиститися від шахрайства на СТО досить складно, якщо власник машини не розбирається в автомобілях – при цьому рекомендується взяти з собою більш обізнану в даній сфері людину. Також варто зберігати всі рахунки, чеки та акти про виконані роботи, при наявності яких буде досить легко довести факт шахрайства.

Share
автор
shnick

Recent Posts

Ігор Суркіс засвітився за кермом розкішного автомобіля у Монако

Попри постійні розмови про фінансові труднощі київського "Динамо", його президент Ігор Суркіс, здається, живе зовсім…

24.04.2025

Нова корисна функція для водіїв з’явиться в застосунку “Дія”

​У застосунку «Дія» з'явиться нова зручна послуга для автовласників — можливість замінити свідоцтво про реєстрацію…

23.04.2025

Що необхідно зробити з вживаним авто одразу після покупки: покрокова інструкція для нових власників

Придбання вживаного автомобіля — це завжди відповідальний крок. Навіть якщо машина виглядає доглянутою й проходила…

23.04.2025

ТОП-5 найкращих нових бюджетних автомобілів в Україні у 2025 році

У 2025 році український авторинок, попри виклики воєнного часу та економічну нестабільність, продовжує активно розвиватися.…

23.04.2025

З 1 травня для всіх українських водіїв запроваджуються зміни: що потрібно знати

Вже з 1 травня 2025 року в Україні запроваджується нова обов’язкова норма для автозаправних станцій:…

22.04.2025

Що не дозволено поліції під час зупинки авто: головні порушення, про які слід знати кожному водію

Зупинка транспортного засобу правоохоронцями — звична ситуація на українських дорогах. Проте далеко не всі дії…

21.04.2025