З цим питанням стикаються майже всі. Тут головне не прогадати. Дійсно, погода цієї весни мінлива. Як тут розібратися – коли вирушати в шиномонтаж? Фахівці радять міняти шини на літні, коли середньодобова температура перевалила відмітку +5-7 градусів. Раніше небезпечно, по ранковому льодку можна запросто вилетіти в кювет. Пізніше – нерозумно, на сухій і теплій дорозі зимові шини швидше зношуються, пише strakhovka.net.
Зимова гума, на відміну від літньої, м’якша. Вже при температурі вище +10 градусів зимові шини починають гірше працювати, сильніше нагріваються під променями сонця і від теплого асфальту, стають м’якші, швидше стирається малюнок протектора. А шипована гума – мало того, що зношується з настанням теплої погоди, шипи на мокрому асфальті подовжують гальмівний шлях і взагалі роблять некомфортною поїздку по сухій дорозі.
Звичайно, в найоптимальніший час в шиномонтажних майстерень – ажіотаж. Але краще записатися заздалегідь або в кінці кінців відстояти чергу до шинників, ніж їздити на гумі, невідповідну сезону. Адже нікому в голову не прийде ходити навесні в валянках. Так навіщо змушувати автомобіль їздити в зимових покришках?
Крім того, якщо зібралися міняти покришки на нові – міняйте все відразу. Не варто слідувати порадам міняти шини лише на привідних колесах (передніх або задніх, в залежності від типу приводу). Автомобіль, взутий в різнотипні шини, різко втрачає стійкість на дорозі. І звичайно, міняйте шину, якщо помітили на її поверхні здуття, порізи, крізь які видно корд.
Ще одне болюче питання – чи потрібен другий комплект дисків, щоб не переставляти кожен раз зимову-літню гуму на одні і ті ж диски? Експерти залишають це на розсуд автовласників. Від перебортування гумові покришки ніяк не страждають. У той же час, маючи два комплекти коліс з дисками, можна заощадити на послугах шинників, самостійно переставивши шини в гаражі.
Однак через пару років все одно доведеться їхати на уклін в шинний центр – покришки, як правило, не служать довше двох-трьох сезонів без втрати споживчих властивостей. Так що економія вийде мізерна.
Від якого виробника вибирати шини, вирішує кожен сам, виходячи з персональних переваг і розмірів бюджету. Безсумнівно, якість шин безпосередньо залежить від їх ціни і використовуваних у виробництві технологій. Але не завжди найдорожча гума – найкраща. Різницю в поведінці на дорозі різних шин зможе помітити лише фахівець.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…