В яких автомобілях найбільше закачує

Найчастіше «морською хворобою», або, як її називають медики – кинетозом, страждають діти. Тому, вибираючи сімейний автомобіль, слід враховувати, що не всі машини при русі провокують у таких пасажирів головний біль, запаморочення, нудоту.

Причина заколисування криється в неузгодженій реакції вестибулярного апарату та органів зору. Саме тому найчастіше дискомфорт відчувається при читанні або при використанні гаджетів під час руху. У цьому випадку мозок на відміну від вестибулярного апарату не помічає зміни положення організму в просторі.

Як правило, симптоми захворювання залежать від швидкості руху, а також різкості, темпу і коливань автомобіля. На все це впливає не тільки дорожнє покриття і манера керування, але й такі характеристики транспортного засобу, як жорсткість підвіски, тип кузова і робота агрегату.

Як показує практика, м’які амортизатори найчастіше стають причиною закачувань, тому що на кожну вибоїну чи горб автомобіль реагує відчутним розгойдуванням. Ситуація ускладнюється, якщо мова йде про великі машини з високим центром ваги. Такі авто менш стійкі при маневрах, схильні до поздовжнього розгойдування на хвилеподібному покритті і сильно нахиляються на поворотах. Тому стережіться високих кросоверів і мінівенів!

Жорстка спортивна підвіска обмежується короткою струсом. Мінус в тому, що така машина відчуває найменші нерівності, які автомобіль з м’якою підвіскою зовсім не помічає.

На щастя, сучасні технології дозволяють добиватися в налаштуваннях амортизаторів «золотої середини». В цьому випадку реакції на незначні і середні нерівності зводяться до мінімуму, при цьому ще й «гасяться» коливання при проходженні напливів, забезпечується стійкість автомобіля в поворотах тощо. А ось на великій ямі або пагорбі такий амортизатор може, що називається, пробити, адже йому не вистачить ходу. Тому подібну підвіску найчастіше класифікують, як жорстку.

В деякій мірі причиною додаткових ривків і поштовхів може бути коробка передач. Причому мова йде не лише про роботу «механіки», яка вимагає від водія вміння поводитися з педаллю зчеплення, але і про роботу «автомата». Зазвичай не дуже вдалими перемикання передач вирізняються застарілі роботизовані трансмісії з одним зчепленням. Вони смикають авто, викликаючи розгойдування і неприємні відчуття у пасажирів.

Ідеальний автомобіль для хворих кінетозом – це седан, хетчбек або універсал з жорсткими, але не спортивними амортизаторами і з сучасним гідромеханічним “автоматом”, де не менше шести швидкостей.

Варто зауважити, що в значній мірі самопочуття пасажирів залежить від водія і його манери управління. Чим плавніші маніпуляції з педалями газу і гальма, чим повільніший розгін і триваліше гальмування, тим менше дискомфорту.

Recent Posts

Механік закликав негайно зупинити авто, якщо бачите цей індикатор на приладовій панелі

Топовий американський автомеханік Скотті Кілмер, маючи 56-річний досвід роботи з автомобілями, назвав одну небезпечну ознаку,…

20.09.2024

Навіщо водії зі стажем натирають лобове скло автомобіля сирою картоплею

Якщо ви побачите, як автомобіліст натирає лобове скло картоплею, не варто відразу думати, що він…

20.09.2024

Правило 30 хвилин: що потрібно знати водієві про заряджання акумулятора автомобіля під час руху

Акумулятор автомобіля - один із найважливіших компонентів транспортного засобу, що потребує регулярного обслуговування. Ситуації, коли…

19.09.2024

Не робіть так: яка популярна помилка водіїв під час паркування веде до блокування АКПП

Автомобілі з автоматичною коробкою передач істотно полегшують життя сучасним водіям. Ці машини не потребують частого…

19.09.2024

Десять найгірших автомобілів в історії: помилки, які неможливо забути

Сучасні автомобілі значно просунулися в плані технологій, безпеки та надійності. Навіть найбільш невиразні моделі зазвичай…

19.09.2024

П’ять помилок водіїв, які вбивають ваш автомобіль: як уникнути непотрібних поломок

Кожен автовласник хоче, щоб його транспортний засіб прослужив якомога довше, але багато хто з нас…

19.09.2024