Регулярний вплив високої температури може вплинути на деякі частини авто не найсприятливішим чином.
На основі поліпропілену виготовлені зовнішні і внутрішні частини будь-якої автівки. Так з нього зроблені всі бампера, спойлери, приладова панель, решітка радіатора, повітроводи, корпуси і кришка акумуляторних батарей, й інші численні деталі.
При литті більшості перерахованих вище деталей використовують не чистий поліпропілен, а його різні модифікації. Лакофарбове покриття, яке використовують в обробці кузова автомобіля, витримує температури понад 100 градусів за Цельсієм і ніяк не зможе розчинятися під впливом навіть тривалого сонячного впливу.
При температурі повітря на сонці у 63°C, як нещодавно було зареєстровано в Кувейті, автомобіль нагріється більше, ніж на 85°C, а в салоні мінімум до 70°C. Як показує практика, постійне перебування на сонці все ж негативно позначається на лакофарбовому покритті старих автомобілів. Постійні перепади температури призводять до тріщин. Пластик має властивість вигоряти, як і оббивка в салоні авто. Тому, за можливості, варто дотримуватися деяких правил поводження з автомобілем у спекотну пору року.
Якщо ми говоримо про найшвидші авто, мова, найімовірніше, йде про дорогі моделі, ціною в сотні…
Обслуговування автомобіля вимагає не тільки уваги до деталей, а й дотримання певних правил, які безпосередньо…
Купівля автомобіля класу люкс не завжди пов'язана з багатомільйонними витратами. Деякі моделі, як з'ясувалося, можна…
Сегмент SUV (позашляховики і кросовери) почав активно набирати популярність у 1980-х роках і відтоді набуває…
Колись американська компанія Tesla зробила революцію у сфері розробки та виробництва електричних автомобілів. Однак останніми…
Чорна п'ятниця - це ідеальний час для вигідних покупок, особливо якщо ви хочете порадувати автолюбителя.…