Чому взимку автомобіль «їсть» більше пального

Що робити, якщо починаючи з пізньої осені машина помітно збільшила витрату пального? Насправді – зовсім нічого. Усе в порядку: просто в зв’язку із похолоданням трохи змінилися умови експлуатації.

З настанням холодів багато автовласників відзначають, що при тих же щоденних пробігах, що і раніше їм доводиться частіше заїжджати на АЗС. Або бортовий комп’ютер починає показувати більшу цифру середньої витрати палива. Можливо, звичайно, що це «вилізли» якісь проблеми – наприклад, порушення в роботі форсунок, датчиків двигуна або системи запалювання. Підозрювати найгірше і мчати на діагностику на СТО не потрібно. Швидше за все з машиною усе в порядку, просто на вулиці стало холодно і цей фактор спровокував зміну умов експлуатації авто, що привело до зростанням споживання пального, передає Твоя МАШИНА.

Одна з причин збільшення витрати просто напрошується – це прогрів авто перед поїздкою, хоча далеко не усі водії взимку спеціально гріють двигун на холостих обертах перед початком руху. У більшості це відбувається ненавмисно. Автівку заводять, а потім приступають до очищення її від снігу тощо. А тим часом двигун працює і витрачає «зайве» пальне.

Деякі машини, найчастіше оснащені дизельними двигунами, обладнані додатковим підігрівачем силового агрегату або салону. Таке обладнання використовується, як правило, взимку. Оскільки пальне в такий підігрівач надходить з бака авто, то це безпосереднім чином позначається на загальному споживанні пального.

Наступна додаткова «стаття витрат» пального пов’язана з тим, що взимку авто, як правило, їздить на зимовій гумі. Такі колеса помітно відрізняються від літніх покришок. Зимове колесо зроблене з більш м’якої гумової суміші і, як правило, має більш «зубастий» малюнок протектора. Обидва ці фактори прямо впливають на таку характеристику, як опір. Таким чином, рух на зимовій гумі вимагає більших витрат енергії, ніж у випадку з літньою гумою і, в кінцевому результаті, додаткових витрат пального.

Нарешті, зима цей час, коли холодно і світловий день короткий. Через це автовласники змушені набагато інтенсивніше користуватися світловими приладами і всілякими системами електропідігріву – сидінь, вікон, бічних дзеркал, рульового колеса. Не кажучи вже про підвищені енерговитратах на холодний пуск двигуна. У порівнянні з літнім часом, взимку генератору машини доводиться працювати набагато інтенсивніше, забираючи додаткову потужність від мотора. Додаткові зусилля на привід елктрогенератора також призводять до підвищення середньої витрати пального.

На підвищений розхід пального також  впливають затори на засніжених та зледенілих дорогах.

Тому, якщо ваше авто з приходом зими стало «їсти» на літр-другий більше пального, не переживайте – так і повинно бути.

Recent Posts

П’ять помилок водіїв, які вбивають ваш автомобіль: як уникнути непотрібних поломок

Кожен автовласник хоче, щоб його транспортний засіб прослужив якомога довше, але багато хто з нас…

19.09.2024

Десять кращих автомобілів класу люкс прямо зараз: розкіш і технології майбутнього

Автомобілі класу люкс завжди вирізнялися високими стандартами, пропонуючи своїм власникам не тільки комфорт і статус,…

19.09.2024

Три помилки під час прогрівання двигуна, яких припускаються всі водії

Незважаючи на те, що сучасні двигуни і мастила для них виробляються так, що прогрів стає…

19.09.2024

Яка марка автомобілів найпопулярніша в Україні: їй віддають перевагу майже у всіх регіонах

Стало відомо, автомобілі якої марки в Україні воліють імпортувати найчастіше. Тільки у двох регіонах більш…

19.09.2024

Розкрито нову суттєву перевагу електромобілів над бензиновими авто: у чому вона полягає

Міністерство енергетики США та американське Агентство з охорони довкілля провели власне дослідження, в рамках якого…

19.09.2024

За крок до ДТП: названо типові помилки водіїв у заторах

Жителі великих міст змушені регулярно опинятися в дорожніх заторах, що створює ризик не тільки втратити…

19.09.2024