Починаючи з 2013 року, великий п’ятимісний кросовер Geely Emgrand X7 продається в Україні.
Попри відверту зневагу до китайських автомобілів, що мала місце на початку 2000-х років, її змінила зацікавленість, а потім автомобіль став користуватись неабияким попитом.
Навіть ті екземпляри, що було випущено п’ять-шість років тому.
Минулого року ми могли помітити, що китайський кросовер пережив легкий рестайлінг.
З огляду на те, що для нашого ринку кросовер збирається у сусідній Білорусі, якість збірки може бути цілком прогнозованою.
Втім, висновки можна робити тільки тоді, коли ми будемо мати змогу ознайомитись зі станом Geely Emgrand X7 з пробігом, та взнати найпоширеніші проблеми та поломки й ознайомитися з відгуками власників.
Від дорестайлінгового кросовера новий Х7 відрізняється дрібницями.
Наприклад, іншою конфігурацією решітки радіатора, іншою архітектурою фар головного світла, вказівниками сигналу повороту на дзеркалах.
Але хіба це настільки важливо?
Важливіше те, що знаходиться під капотом. Якщо опиратися на білоруські комплектації, то нам пропонують аж три двигуни:
Всі двигуни Джилі Емгранд Х7 мають тойотівське походження (ліцензоване) та тойотівську витримку та економічність.
Наприклад, найпотужніший мотор у міських умовах просить біля 11 літрів на сотню. 1,8-літровий мотор по місту не буде просити більш ніж 9 літрів на сотню, а по трасі витрата палива не перевищуватиме 6-7 літрів.
Ні в якому випадку. Для Geely Emgrand X7 такий пробіг є нормальним, не варто лякатись таких показників одометру.
Звісно, стан кросовера залежить від відношення попереднього власника, якщо мастило замінювалось вчасно, як в коробці передач, так і у двигуні, капітальний ремонт може світити приблизно на 300 тисячах пробігу.
Варто приділяти увагу стану підвіски. Перше, на що слід звернути увагу — це стійки стабілізатора.
Слід за ними починають виходити з ладу шарові опори та амортизатори, але перевірити це досить просто.
Двигун також може подарувати неприємні моменти, але пов’язані вони зазвичай з забитими форсунками та закоксованим дроселем.
Варто їх почистити, мотор запрацює як новий.
Велика перевага будь-якого двигуна Geely Emgrand X7 — замість ременя приводу ГРМ тут встановлено ланцюг.
Він майже вічний, але до його стану також треба придивлятися після пробігу у 200 тисяч км.
Якщо він розтягнеться хоча б на декілька міліметрів, зіб’ються фази газорозподільчого механізму, що відіб’ється на запуску та потужності двигуна.
Згідно з заводськими документами, ланцюг міняється на 120 тисячах пробігу, але в реальності він може пройти набагато більше.
Досить схвальні відгуки щодо електрообладнання кросовера. Наприклад, базовий акумулятор на 85 А/г навіть взимку не потребує додаткової підзарядки.
Двигун спокійно запускається навіть при температурі біля 25 градусів нижче нуля.
Суттєва проблема Geely Emgrand X7 — радіатор пічки. Дехто з власників за кілька років поміняли по два, а то і по три радіатори.
На станції техобслуговування за заміну беруть досить великі гроші, тому варто зекономити та замінити радіатор власноруч.
Взагалі про офіційні СТО ходять невтішні чутки, тому кросовер варто обслуговувати своїми силами, дякувати богові, запчастин вистачає.
Ще одна проблема китайського кросовера — іржа. Якщо вчасно не локалізувати сколи фарби, можуть швидко появитися сліди іржі.
Перш за все, поки іржі немає, варто обробити пороги, колісні арки, лонжерони спереду.
Також уваги потребують нижні частини дверей, та місця дотику декоративного пластику та металу. Цинкового покриття на кузові немає, тому треба слідкувати за його станом.
З безперечних переваг цього кросоверу варто зазначити 400-літровий багажник зі зручним доступом, кліренс у 160 мм, а також ефектну задню стійку кузова, що придає даху ефект підвішеного.
Якщо і цього замало, то можна підібрати комплектацію із повним фаршем, у яку входять круїз-контроль, датчик паркування, 8-дюймовий сенсорний дисплей мультимедійки, навігатор та систему контролю тиску у шинах.
Знос гальмівних колодок автомобіля є серйозною, але неминучою проблемою, яка чекає на кожного автовласника після…
Вибираючи автомобільні шини, автовласники найчастіше звертають увагу на їхню надійність та ефективність. Перш за все,…
Еволюція автомобілів в останні десятиліття рухається настільки величезними темпами, що автомобілісти іноді просто не встигають…
Двигун є найважливішим елементом автомобіля, ремонт якого може обійтися автовласникові в цілий статок. У зв'язку…
Останніми роками в Україні почастішали випадки використання водіями механічних транспортних засобів підроблених документів. Причому, багато…
У квітні 2024 року український автомобільний ринок продовжує демонструвати стійке відновлення після періоду невизначеності та…