Categories: Гараж

Geely Emgrand X7. Кросовер з пробігом, проблеми та переваги

Починаючи з 2013 року, великий п’ятимісний кросовер Geely Emgrand X7 продається в Україні.

Попри відверту зневагу до китайських автомобілів, що мала місце на початку 2000-х років, її змінила зацікавленість, а потім автомобіль став користуватись неабияким попитом.

Навіть ті екземпляри, що було випущено п’ять-шість років тому.

Чого чекати від Geely Emgrand X7 з пробігом

Минулого року ми могли помітити, що китайський кросовер пережив легкий рестайлінг.

З огляду на те, що для нашого ринку кросовер збирається у сусідній Білорусі, якість збірки може бути цілком прогнозованою.

Втім, висновки можна робити тільки тоді, коли ми будемо мати змогу ознайомитись зі станом Geely Emgrand X7 з пробігом, та взнати найпоширеніші проблеми та поломки й ознайомитися з відгуками власників.

Від дорестайлінгового кросовера новий Х7 відрізняється дрібницями.

Наприклад, іншою конфігурацією решітки радіатора, іншою архітектурою фар головного світла, вказівниками сигналу повороту на дзеркалах.

Але хіба це настільки важливо?

Важливіше те, що знаходиться під капотом. Якщо опиратися на білоруські комплектації, то нам пропонують аж три двигуни:

  • 16-клапанний 1,8-літровий атмосферник потужністю 127 сил;
  • дволітровий 139-сильний двигун на бензині;
  • 2,4-літровий 158-сильний мотор, який є рідкістю в Україні.

Всі двигуни Джилі Емгранд Х7 мають тойотівське походження (ліцензоване) та тойотівську витримку та економічність.

Наприклад, найпотужніший мотор у міських умовах просить біля 11 літрів на сотню. 1,8-літровий мотор по місту не буде просити більш ніж 9 літрів на сотню, а по трасі витрата палива не перевищуватиме 6-7 літрів.

200 тисяч пробігу для Джилі Емгранд Х7 — це діагноз?

Ні в якому випадку. Для Geely Emgrand X7 такий пробіг є нормальним, не варто лякатись таких показників одометру.

Звісно, стан кросовера залежить від відношення попереднього власника, якщо мастило замінювалось вчасно, як в коробці передач, так і у двигуні, капітальний ремонт може світити приблизно на 300 тисячах пробігу.

Варто приділяти увагу стану підвіски. Перше, на що слід звернути увагу — це стійки стабілізатора.

Слід за ними починають виходити з ладу шарові опори та амортизатори, але перевірити це досить просто.

Двигун також може подарувати неприємні моменти, але пов’язані вони зазвичай з забитими форсунками та закоксованим дроселем.

Варто їх почистити, мотор запрацює як новий.

Велика перевага будь-якого двигуна Geely Emgrand X7 — замість ременя приводу ГРМ тут встановлено ланцюг.

Він майже вічний, але до його стану також треба придивлятися після пробігу у 200 тисяч км.

Якщо він розтягнеться хоча б на декілька міліметрів, зіб’ються фази газорозподільчого механізму, що відіб’ється на запуску та потужності двигуна.

Згідно з заводськими документами, ланцюг міняється на 120 тисячах пробігу, але в реальності він може пройти набагато більше.

Досить схвальні відгуки щодо електрообладнання кросовера. Наприклад, базовий акумулятор на 85 А/г навіть взимку не потребує додаткової підзарядки.

Двигун спокійно запускається навіть при температурі біля 25 градусів нижче нуля.

Суттєва проблема Geely Emgrand X7 — радіатор пічки. Дехто з власників за кілька років поміняли по два, а то і по три радіатори.

На станції техобслуговування за заміну беруть досить великі гроші, тому варто зекономити та замінити радіатор власноруч.

Взагалі про офіційні СТО ходять невтішні чутки, тому кросовер варто обслуговувати своїми силами, дякувати богові, запчастин вистачає.

Ще одна проблема китайського кросовера — іржа. Якщо вчасно не локалізувати сколи фарби, можуть швидко появитися сліди іржі.

Перш за все, поки іржі немає, варто обробити пороги, колісні арки, лонжерони спереду.

Також уваги потребують нижні частини дверей, та місця дотику декоративного пластику та металу. Цинкового покриття на кузові немає, тому треба слідкувати за його станом.

З безперечних переваг цього кросоверу варто зазначити 400-літровий багажник зі зручним доступом, кліренс у 160 мм, а також ефектну задню стійку кузова, що придає даху ефект підвішеного.

Якщо і цього замало, то можна підібрати комплектацію із повним фаршем, у яку входять круїз-контроль, датчик паркування, 8-дюймовий сенсорний дисплей мультимедійки, навігатор та систему контролю тиску у шинах.

Recent Posts

Що мусить бути в машині взимку: 8 речей, які рятують у сніг і мороз

Зима завжди перевіряє водія на готовність. Один несподіваний мороз або занесена дорога – і навіть…

05.12.2025

Що можуть зіпсувати на шиномонтажі: помилки, як не можна допускати

Весняний сезон шиномонтажу знову відкрився, і біля сервісів уже черги. Та не всі водії знають,…

05.12.2025

П’ять звичок, які тихо вбивають вашу коробку передач і спустошують гаманець

Автоматична коробка передач – складний механізм, що не прощає недбалості. Ремонт може обійтися від 125…

05.12.2025

Майже всі водії роблять це неправильно: як налаштувати дзеркала, щоб не потрапити в ДТП

Більшість водіїв навіть не здогадуються, що ризикують на дорозі через банальну помилку. За даними Interia,…

05.12.2025

Чому досвідчені водії досі тримають у бардачку шматок господарського мила

У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…

05.12.2025

Картон під радіатор: чому водії ризикують спалити двигун, користуючись цим лайфхаком

Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…

05.12.2025