Моторну оливу начебто і прийшла пора змінювати, а вона на вигляд ще зовсім свіжа. Колір – світлий, двигун працює без перебоїв: тобто турбуватися нема про що.
Твоя МАШИНА розповість, чи варто відкладати заміну мастила.
Скажемо так, після значного пробігу новим та свіжим мастило виглядати в принципі не може, тому що процес окислення неминучий. Однак колір оливи деяких виробників все одно світліший, ніж в інших. Але просто тому, що в мастило додають інгібітори окислення. Вони і пригальмовують процес зміни «відтінків сірого».
Окислення швидше проходить в мінеральних мастилах, а не в «синтетиці». Тому «мінералка» і темніє набагато швидше. Загалом, якщо олива на пробігу приблизно 5000 км не потемніла, це означає, що присадок «вбухали» туди добряче.
Щоб виготовити будь-яке сучасне моторне мастило, використовують дві речі: так звану основу і пакет присадок. Останні наділені миючими та захисними властивостями, очищають агрегат від сажі та інших шкідливих речовин. Відпрацьовані гази вимиваються в картер і осідають там, а не на деталях двигуна. Від цього мастило і темнішає.
Якщо після 5-7 тисяч пробігу мастило залишається чистим, це говорить лише про те, що воно – низької якості, захисні функції – слабкі, і продукти згоряння залишаються на деталях двигуна. Згодом це згубно позначиться на роботі силового агрегату. Тому таку оливу треба терміново замінити.
Більшість водіїв навіть не здогадуються, що ризикують на дорозі через банальну помилку. За даними Interia,…
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…