Не так вже й рідко в салоні починає смердіти смаженим. Причин неприємного запаху багато, причому одні можуть бути цілком нешкідливими, а інші можуть стати провісниками біди.
Гальма
Одна з найшкідливіших причин запаху гару – гальмівні колодки. Запах проникає в салон при спортивній їзді, після пари різких та інтенсивних гальмувань. Ви неминуче відчуєте його і в машині з системою ESP. Електроніка буде «прихоплювати» гальма в разі початку різкого заносу і від цього теж буде смердіти в салоні.
Якщо ж ви відчуваєте цей запах, коли їдете спокійно, це може сказати про те, що підклинює поршень і він притиснув одну з колодок до гальмівного диску. Ось вона і треться. Ця вже несправність, усунути яку необхідно. Адже в такому випадку зношується і колодка і диск. Значить, незабаром їх треба буде замінити, а робиться це відразу на обох колесах однієї осі, що здорожує заміну удвічі.
Система охолодження
Запах з солодкуватим відтінком і поява під передньою панеллю мокрої плями скажуть про негерметичність системи опалення салону. Так само причиною запаху може бути несправний клапан кришки розширювального бачка або термостата. В результаті антифриз викидає з розширювального бачка на випускний колектор двигуна, він починає випаровуватися, ось в салоні і з’являється запах. Ще однією причиною можуть бути криві руки майстрів, які неправильно встановили патрубки системи охолодження двигуна або системи опалення при ремонті.
Олива
Одна з найпоширеніших причин горілого запаху в автомобілі – витік моторної оливи. Пожежі в цьому випадку не буде. Але ось прогавити рівень оливи і потрапити на дорогий ремонт мотора цілком реально.
Система вентиляції
Горілим може понести і з системи вентиляції, при включенні обдування. Запах може виходити від салонного фільтра, який не змінювали роками, від згорілого вентилятора, або від «грубки», яка ось-ось відслужить своє.
Електропроводка
Мабуть, найнебезпечніше, що може статися, це коротке замикання в електриці машини і загоряння проводки. В цьому випадку, в прямому сенсі запахне смаженим і слідом за димом, з під капота, з’являться язики полум’я. Тут порада одна – беріть документи і біжіть подалі від автомобіля. Поки будете намагатися відкрити багажник, щоб дістати вогнегасник, машина вже згорить.
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…
Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…