Чому шини найкраще зберігати на балконі

Ті, хто взимку і влітку катаються на одній і тій же всесезонній гумі, можуть не читати цю статтю. Вона адресована більшості водіїв – тим, хто вважає, що краще безпечно експлуатувати гуму, відповідну сезону. Саме таким автовласникам доводиться двічі на рік вирішувати проблему правильного сезонного зберігання комплекту гуми, передає Твоя МАШИНА.

Колеса можна зберігати практично при будь-яких температурах, характерних для України. Але з однією умовою: колесо при зберіганні має бути нагрітим або охолодженим рівномірно. Тобто, складування біля гарячої батареї опалення або поруч з холодною стіною в мороз неприпустимо. Справа в тому, що гума при нагріванні стає м’якшою, а при охолодженні – твердне. Якщо одна частина колеса буде постійно теплою (і м’якою), а друга холодною та твердою, то за півроку перебування в таких умовах гума може фатально змінити форму.

Причому так, що при наступному монтажі між нею і диском утвориться щілина. Крім того, колесо при зберіганні необхідно захистити від впливу прямих сонячних променів. Результатом такого впливу може стати навіть утворення численних мікротріщин на поверхні покришки. Через них вона стає «в’ялою» і помітно втрачає в міцності. Розібравшись з оптимальними для зберігання коліс умовами навколишнього середовища, задаймо про інший важливий чинник – положення колеса при зберіганні.

Ідеальний спосіб зберігання гуми  – змонтувати її на диски й підвісити. Тобто так, щоб покришка не відчувала жодного тиску з боку оточуючих предметів. Але створити подібні «тепличні умови» можуть далеко не усі автовласники. Тому вони тримають колеса десь в домашніх або гаражних умовах, або в положенні лежачи на боці, або «стоячи на протекторі».

Експерти радять вибирати саме «стоячий» варіант. Нібито при ньому покришка менше деформується. Але відразу додають, що періодично колесо потрібно перевертати – щоб не деформувались під власною вагою. Зауважимо, що на складах фірм, що пропонують платну послугу сезонного зберігання шин, покришки саме в такому положенні й зберігають. Щоправда, ніхто їхнім перекладанням не займається.

Вищезазначені експерти стверджують також, що складувати колеса в лежачому положенні можна лише коли вони змонтовані на диску, адже нижня в стосі покришка (без дисків) під загальною вагою сильно мнеться і її потім не змонтуєш. Щоправда, як засвідчує практика, зберігання шин у такий спосіб їм суттєво не зашкодить. Головне – захистити гуму від сонця. Як варіант – на балконі, у спеціально відведеному місці.

Recent Posts

Картон під радіатор: чому водії ризикують спалити двигун, користуючись цим лайфхаком

Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…

05.12.2025

Купівля вживаного авто: які машини краще обійти стороною

Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…

05.12.2025

Японці масово орендують авто, але на них не їздять: для чого їм машини

У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…

05.12.2025

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025