Антифриз, як і будь-яка інша технічна рідина, схильна втрачати свої корисні якості в ході тривалої експлуатації. Нескладно здогадатися, що для того, щоб дана рідина і далі справно виконувала покладені на неї функції, антифриз слід своєчасно замінювати. Ось тільки як часто подібне потрібно робити? Знати подібне повинен кожен автомобіліст, який не хоче потрапляти в неприємні ситуації, пов’язані з «незапланованим» ремонтом транспортного засобу.
Почнемо з самого головного: перш ніж хапатися за процедуру заміни антифризу, буде зовсім не зайвим ознайомитися з рекомендаціями і приписами щодо конкретної рідини, залишеними самим виробником антифризу. Також слід ознайомитися з технічною документацією своєї «ластівки». У розділі, присвяченому роботі двигуна, повинна міститися інформація про те, антифриз якого класу слід використовувати. Все це дасть відповіді на більшість питань і позбавить автомобіліста від величезної кількості проблем у зв’язку з передчасним зносом і поломкою двигуна.
Як вже можна було здогадатися з вищесказаного, питання «коли потрібно міняти антифриз в машині» відповіді в загальному вигляді не має. Міжсервісний інтервал може сильно змінюватися в залежності від конкретного типу двигуна і виду антифризу, який з ним використовується. Важливо усвідомити інше: не варто самовільно збільшувати міжсервісний інтервал у спробі заощадити. Ні до чого хорошого крім дорогого ремонту в перспективі подібне ставлення не приведе. Так, наприклад, антифриз G12 працює до 5 років. А дорогий антифриз G13 на основі пропіленгліколю може прослужити і 10 років.
Необхідно також враховувати і те, що кожен антифриз має свій власний набір присадок, який можуть втрачати експлуатаційні якості раніше покладеного терміну при використанні рідини в невідповідних умовах. В результаті двигун машини не тільки починає працювати при підвищеній температурі, але також засмічується шкідливим осадом, який починає випадати з охолоджуючої рідини. Дана тонкість ще раз вказує на всю важливість правильно і уважно вибирати антифриз під конкретний двигун і конкретні експлуатаційні умови. І те, і інше вірно здатний оцінити тільки сам автомобіліст.
Дискусії на тему, як часто треба міняти моторне мастило. Хтось каже, що для кращого «здоров’я»…
Кросовери були створені як щось середнє між міським хетчбеком та класичним позашляховиком. Між тим, далеко…
Вже найближчим часом штучний інтелект може замінити цілі дизайнерські відділи провідних автомобілебудівних компаній світу. Це…
Британський автовиробник Aston Martin готується презентувати свою нову флагманську модель Lagonda. Як пише Motor.es, прототип…
Власники автомобілів концерну General Motors, що були вироблені на початку 2000-х, інколи можуть помічати, що…
Французький автовиробник Citroën офіційно представив концептуальну модель електромобіля ELO, що являє собою компактний дім на…