Антифриз, як і будь-яка інша технічна рідина, схильна втрачати свої корисні якості в ході тривалої експлуатації. Нескладно здогадатися, що для того, щоб дана рідина і далі справно виконувала покладені на неї функції, антифриз слід своєчасно замінювати. Ось тільки як часто подібне потрібно робити? Знати подібне повинен кожен автомобіліст, який не хоче потрапляти в неприємні ситуації, пов’язані з «незапланованим» ремонтом транспортного засобу.
Почнемо з самого головного: перш ніж хапатися за процедуру заміни антифризу, буде зовсім не зайвим ознайомитися з рекомендаціями і приписами щодо конкретної рідини, залишеними самим виробником антифризу. Також слід ознайомитися з технічною документацією своєї «ластівки». У розділі, присвяченому роботі двигуна, повинна міститися інформація про те, антифриз якого класу слід використовувати. Все це дасть відповіді на більшість питань і позбавить автомобіліста від величезної кількості проблем у зв’язку з передчасним зносом і поломкою двигуна.
Як вже можна було здогадатися з вищесказаного, питання «коли потрібно міняти антифриз в машині» відповіді в загальному вигляді не має. Міжсервісний інтервал може сильно змінюватися в залежності від конкретного типу двигуна і виду антифризу, який з ним використовується. Важливо усвідомити інше: не варто самовільно збільшувати міжсервісний інтервал у спробі заощадити. Ні до чого хорошого крім дорогого ремонту в перспективі подібне ставлення не приведе. Так, наприклад, антифриз G12 працює до 5 років. А дорогий антифриз G13 на основі пропіленгліколю може прослужити і 10 років.
Необхідно також враховувати і те, що кожен антифриз має свій власний набір присадок, який можуть втрачати експлуатаційні якості раніше покладеного терміну при використанні рідини в невідповідних умовах. В результаті двигун машини не тільки починає працювати при підвищеній температурі, але також засмічується шкідливим осадом, який починає випадати з охолоджуючої рідини. Дана тонкість ще раз вказує на всю важливість правильно і уважно вибирати антифриз під конкретний двигун і конкретні експлуатаційні умови. І те, і інше вірно здатний оцінити тільки сам автомобіліст.
Мало хто з водіїв буде радий, якщо його автомобіль зупинить поліція. Однак патрульним також іноді…
В Україні поліції заборонено зупиняти автомобілі на власний розсуд без конкретної причини. Але це зовсім…
Автомобільні штрафи в Україні є найпоширенішим покаранням для водіїв за порушення ПДР. Водночас багато хто…
Розкішні німецькі кросовери - це поєднання стилю, технологій, високих якості та продуктивності. Все це і…
Зима - складний час для автомобілістів, особливо в умовах українських морозів. Однією з поширених проблем,…
Автомобілебудівна промисловість активно електрифікується і сегмент позашляховиків, зважаючи на свою популярність, не стоїть осторонь. Щороку…