Ще в часи СРСР водії почали вішати на свої машини відра. Радянського Союзу немає вже двадцять дев’ять років. Проте, до цих пір на деяких автомобілях можна побачити маленькі ведерца. Що це – бажання виділитися з “юрби” чи необхідність?
Радянські водії, найчастіше водії вантажівок, часто, наприклад, вішали відро на глушник або кріпили на задній бампер (возити його в салоні було не дуже зручно). Це робилося для того, що в радіатор доводилося часто доливати воду. Чому? Просто в ті часи тосол або антифриз були в дефіциті, а термостати системи охолодження – ненадійні. Ось водії і возили з собою відра. У них вони набирали так потрібну для радіаторів воду, коли вона випаровувалася.
До того ж, водій завжди міг скористатися відром для того, щоб помити свого “залізного коня”, або помитися самому, якщо з’являлася така необхідність.
Взимку відро теж могло виручити автомобіліста. Наприклад, водії старих вантажівок перед нічною стоянкою зливали воду з системи охолодження. В іншому випадку вона могла просто замерзнути. Вранці, щоб завівся мотор, його “проливали” гарячою водою.
Раніше возили з собою відро взимку і водії дизельних вантажівок. У відрі розводили багаття і гріли з його допомогою паливний бак, в якому замерзла солярка.
Зараз далекобійники теж возять з собою відра, як раз для того, щоб можна було зігріти замерзлу солярку. А от водіям легкових автомобілів вони в наш час вже абсолютно не потрібні. Деякі водії вішають маленькі ведерца для того, щоб виділитися з “юрби”.
Під час вибору вживаного авто слід звертати увагу на цілу низку чинників, щоб надалі не…
Популярний британський автомобільний блогер, ведучий YouTube-каналу Rusty Trusty висловився на тему купівлі старих автомобілів у…
Весна є типовим періодом, коли водії помічають, що гальмівні колодки їхнього автомобіля зносилися. Після зимового…
Компактні автомобілі користуються дедалі більшою популярністю серед українців, особливо у великих містах, де мобільність і…
Купівля нового автомобіля може бути захоплюючою подією, але вибір часу для цієї угоди може істотно…
BMW - це бренд, який не потребує представлення. З їхньою багатою спадщиною та інноваційним підходом…