Названий на честь гоночної траси в Берліні, концепт-кар Avus Quattro був для Audi не тільки способом заявити про своє двигуні W12 і про інноваційну конструкції повністю алюмінієвого кузова. Цей прототип разом з Audi Quattro Spyder, що дебютутвав за місяць до Avus Quattro, став передвісником майбутніх средньомоторних суперкарів Audi.
Він став зіркою Токійського автосалону 1991 року зі своїм неймовірно стильним і красивим кузовом, виготовленим вручну з алюмінію завтовшки всього 1,5 мм. Як данина поваги гоночним автомобілям Auto Union 1930-х років, кузов прототипу хизувався нефарбованим металом. І ця ретро-нотка в образі машини здорово поєднується з її футуристичними формами, здатними витримати випробуванням часу, оскільки і донині, навіть через майже 30 років, Avus Quattro виглядає просто приголомшливо.
Завдяки просторовій алюмінієвій архітектурі кузова і фірмовій Audi Space Frame, повнопривідний Avus Quattro важив напрочуд мало – всього якихось 1250 кг. Це дозволяло суперкару розганятися до 100 км/год всього за 3 с і розвивати максимальну швидкість 334 км/год.
Однак, це були всього лише гіпотетичні показники продуктивності, тому що у концепт-кара під капотом не було заявленого справжнього 6-літрового двигуна W12, що розвиває 509 кінських сил. На той момент інженери компанії все ще працювали над власним 12-циліндровим силовим агрегатом. А на концепт Avus вони встановили лише муляж цього двигуна, вирізаний з дерева і пластика.
Проте, не дивлячись на фактичну відсутність двигуна під капотом, Avus був дивовижним інженерним проектом з трьома блокуючимися диференціалами, керованими задніми колесами і встановленим на даху повівтрезабірником в стилі NACA. Іншою цікавою особливістю концепту були величезні 20-дюймові колеса майже в половину його висоти.
Концепт-кар Avus Quattro ніколи не планувався до запуску у виробництво, і, за чутками, компанія Audi навіть відхилила пропозиції як мінімум від десятка потенційних клієнтів, готових заплатити до $ 12 млн за виготовлення його дорожньої версії.
Якщо раптом опинитеся в музеї Audi в Інгольштадті, то обов’язково знайдіть Avus Quattro серед експонатів, щоб помилуватися грою світла на його кузовних панелях з відполірованого алюмінію.
На тлі розвитку турбомоторів, гібридів та електротяги багато автомобілістів усе ще залишаються вірними класичним бензиновим…
Європейський автомобільний ринок у 2025 році відкрився зі знайомого лідера — компактний хетчбек Dacia Sandero…
Багато водіїв переконані, що втратити право керувати автомобілем можна лише через серйозні порушення, такі як…
Кожен автовласник прагне зробити експлуатацію свого авто максимально зручною і економною. Однак існують маленькі хитрощі,…
Корейський автопром останнім часом значно підвищив якість своїх автомобілів, що зробило їх одними з найнадійніших…
Українські водійські права зазвичай дійсні протягом 30 років, тому багато водіїв забувають про необхідність їх…