Компанія Mercedes-Benz представила «заряджений» варіант позашляховика G-Class нового покоління. Модифікація G 63 отримала нову силову установку і стала динамічнішою.
Новий Mercedes-AMG G 63 отримав чотирилітровий восьмициліндровий двигун із системою відключення чотирьох циліндрів при невеликих навантаженнях. Мотор видає 585 кінських сил і 850 Нм максимального крутного моменту, який доступний в діапазоні 2500-3500 обертів на хвилину.
Двигун працює в парі з дев’ятиступеневою автоматичною коробкою передач з можливістю вибору ступенів підрульовими пелюстками. Ця силова установка змінила колишній 5,5-літровий твін-турбо агрегат V8 потужністю 571 к.с..
Новинка прискорюється з нуля до 100 кілометрів на годину за 4,5 секунди – на 0,9 секунди швидше за попередника. Максимальна швидкість становить 220 кілометрів на годину (або 240 кілометрів на годину при замовленні спорт-пакета AMG Driver’s package). Витрата палива в змішаному циклі – 13,2 літра на «сотню». Це менше, ніж у попередника.
Як і у звичайного «Геліка», представленого раніше, «заряджений» варіант отримав передню незалежну підвіску на подвійних поперечних важелях, а також нерозрізний міст з чотирма поздовжніми важелями з кожного боку і тягою Панара.
Також 63-й буде оснащений адаптивною підвіскою і системою повного приводу зі збільшеним передавальним числом пониженої передачі (з 2.1 до 2.93) і новими режимами роботи керуючої електроніки для їзди по бездоріжжю – «Sand», «Trail» і «Rock».
Крім цього, позашляховик оснащений світлодіодними фарами, спортивним випуском, гучність якого регулюється кнопкою в салоні, активними мультиконтурними кріслами, 22-дюймовими колісними дисками, потужними гальмами з червоними супортами, новим AMG-кермом і активним круїз-контролем.
Публічний дебют Mercedes-AMG G 63 відбудеться на березневому автосалоні в Женеві. Європейські продажі моделі розпочнуться в червні. Ціни поки не повідомляються.
Зима завжди перевіряє водія на готовність. Один несподіваний мороз або занесена дорога – і навіть…
Весняний сезон шиномонтажу знову відкрився, і біля сервісів уже черги. Та не всі водії знають,…
Автоматична коробка передач – складний механізм, що не прощає недбалості. Ремонт може обійтися від 125…
Більшість водіїв навіть не здогадуються, що ризикують на дорозі через банальну помилку. За даними Interia,…
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…