Компанія BMW представила гібридну модифікацію оновленого седана 7-Series. Сама економічна «сімка» вийде на ринок в трьох версіях: стандартній 745e, подовженій 745Le і повнопривідній 745Le xDrive.
В основу гібридної системи лягла рядна 3,0-літрова бензинова «шістка» сімейства EfficientDynamics, що видає 286 кінських сил і 450 Нм крутного моменту. Допомагають їй 113-сильний електромотор з піковими 265 Нм крутного і блок енергоємних акумуляторів на 12 кВт/год, інтегрований в 8-ступінчастий “автомат” Steptronic.
Сумарна віддача гібридної BMW 7-Series в спорт-режимі складає 394 кінських сил і 600 Нм крутного моменту. Заявлена динаміка з місця до «сотні» – 5,2 секунди для короткобазной BMW 745e; 5,3 секунди для «розтягнутій» BMW 745Le і 5,1 секунди для повнопривідної BMW 745Le xDrive. Максимальна швидкість у всіх версіях обмежена на позначці 250 км/год.
До того ж, тепер на електротязі (в гібридному режимі) оновлена «сімка» може їхати на 20 км/год швидше, ніж минула версія – швидкість розгону виросла до 110 км/год. У повністю електричному режимі діапазон ще ширший – до 140 км/год. Запас ходу, при цьому, в залежності від версії становить від 50 до 58 кілометрів, а витрата палива – всього 2,3 літра на 100 кілометрів.
Всі електронні помічники, M-пакет і пакет Pure Excellence, як і раніше, доступні для гібридної «сімки» тільки за додаткову плату.
На українських дорогах нерідко можна зустріти автівки з проблисковими маячками. Деякі водії, побачивши їх, губляться…
В Україні на вторинному автомобільному ринку дуже популярний бюджетний сегмент. Українці охоче купують недорогі моделі,…
В Україні серед водіїв є поширена звичка піднімати на ніч двірники автомобілів. Мовляв, таким чином…
Серед українських водіїв часто зустрічаються застарілі «лайфхаки», що передаються з покоління в покоління. Деякі з…
Дискусії на тему, як часто треба міняти моторне мастило. Хтось каже, що для кращого «здоров’я»…
Кросовери були створені як щось середнє між міським хетчбеком та класичним позашляховиком. Між тим, далеко…