Батарейний кросовер Audi e-tron вже повинен продаватися в Європі, але на вулицях його немає. За попереднім планом, в 2018-му «чотири кільця» мали намір реалізувати 15 000 машин.
Тепер старт перенесений на другий квартал 2019-го, і не факт, що виробник вкладеться в термін. Німецький журнал Manager Magazin пише: «Перший електрокар Audi не просто запізнюється. Він не досягає певних цільових показників і стає занадто дорогим, оскільки витрати на розробку перевищують два мільярди євро. Продаж близько 600 000 електромобілів для покриття збитків тепер розглядається як ілюзія».
Сумарна віддача двох моторів у моделі Audi e-tron короткочасно підвищується з 360 к.с., 561 Н • м до 408 к.с., 660 Н•м. Батарея ємністю 95 кВт•год обіцяє запас ходу в 400 км по новому циклу WLTP. Ціни в Німеччині починаються з 82 350 євро, тоді як Tesla Model 3 в топ-версії коштує 70 000.
«Інженери Porsche і Audi повинні внести зміни в платформу PPE (Premium Platform Electric), тому що Tesla Model 3 виявилася кращою, ніж вони думали», – такий лейтмотив статті в Manager Magazin. Насправді Audi e-tron і Porsche Taycan спочатку створювалися паралельно на різних «візках», а потім бренди об’єднали зусилля, назвавши спільність напрацювань новою платформою PPE, хоча це результат багаторічних досліджень.
І тепер проект переглядається через американську фірму-вискочку, якій без року тиждень. Щоб бути конкурентоспроможними в «електричному» сегменті, німці повинні істотно скоротити витрати і знизити ціни. Найсуттєвішим компонентом залишається батарея. (Tesla виготовила свою в партнерстві з компанією Panasonic.)
Слідом йде електроніка і електрика, які Ілон Маск «черпає» прямо з Кремнієвої долини. Неважливих дрібниць немає: навіть окремо взятий магніт вирішує. Тільки що прибула порція свіжих (лютневих) знімків від папараці. Прототипи Porsche Taycan виглядають точно так само, як в травні 2018 року на фірмовому відео. Зрозуміло, що головні зміни відбуваються «під шкірою», але чому до цих пір збереглася імітація вихлопу?
Розробники в Porsche далеко пішли від концепту Mission E. Taycan зовсім не схожий на шоу-кар ні в цілому, ні в деталях. Той був ліфтбек, а це (вже можна стверджувати) седан. Одні двері поступилися місцем традиційним, а висувні ручки залишилися. Задні ліхтарі більше не утворюють смугу, що світиться. Зарядний порт переїхав з лівого на правий борт, і так далі.
Старт виробництва в Цуффенхаузені намічений на кінець 2019 го. Porsche начебто встигає. Початкова ціна Тайкан – трохи менше $ 90 000. Число замовлень перевищує 2500. Якщо для Audi подорожчання кожної машини на 3000 євро критично, то Porsche може собі це дозволити і поправитися в майбутньому. В результаті Porsche йде за графіком, а «кільця», по яким до того ж вдарила різка зміна керівництва, спізнюються.
Навряд чи компанії зараз гарячково переробляють e-tron і Taycan, але ось прийдешні моделі будуть скориговані з оглядкою на Теслу. Скоро Ілон Маск почне будувати завод в Шанхаї, де не допустить повторення помилок, допущених під Фрімонті і Неваді. Напевно за цим запуском виробництва «з нуля» європейці стежитимуть дуже пильно і вчитися.
В умовах насиченого ринку кросоверів легко пропустити моделі, які пропонують чудове поєднання ціни, стилю та…
Сучасні автомобілі буквально «напхані» різного роду технологіями, які роблять процес водіння більш комфортним і простим.…
Багато позашляховиків відомі своєю вражаючою надійністю. Правильне обслуговування і помірний стиль водіння дає змогу деяким…
Електромобілі стають дедалі популярнішими, і компанія Xiaomi активно займає нішу на цьому ринку. Одним із…
Взимку водії часто стикаються з труднощами під час запуску двигуна. Основний винуватець - слабкий акумулятор,…
Електричні автомобілі сьогодні в тренді, але чимало автолюбителів ставляться до їх купівлі вкрай скептично. Не…