Назва Preface перекладається як «передмова». Шоу-кар – і справді пролог до запуску нового спортседана Geely. Можна було б подумати, що китайці взялися за перекроювання Volvo S60 або S90, але ті побудовані на платформі SPA, а Geely буде використовувати для своїх чотиридверок архітектуру CMA.
На дисплеї в салоні концепту відображається батарея з рівнем зарядки 100%, проте компанія жодного разу не називає Preface електромобілем. Для EV, до речі, тільки що створений бренд Geometry.
Прототип, створений шанхайською студією, покликаний «встановити нові глобальні орієнтири для дизайну седана», розвиваючи філософію Expanding Cosmos. «Ми завершили орбіту, але не просто знову йдемо по колу, а кидаємося вперед, до наступного великого виклику», – пояснює стиліст Гай Бургойна.
Грубуватий макет інтер’єру ніби зроблений по недомальованому ескізу.
Прем’єра концепту Preface «означає повернення Geely до коріння», яким вважаються седани, оскільки «потрібні більш високоякісні, індивідуальні, динамічні продукти». З боку це виглядає так, немов Geely закинула чотиридверки, пустивши їх на самоплив і захопившись кросоверами, а зараз отямилася і роздумує, як же тепер треба робити седани. Протягом наступних двох років фірма реалізує «глобальну стратегію розвитку вдосконалених автомобілів».
Електричні автомобілі сьогодні в тренді, але чимало автолюбителів ставляться до їх купівлі вкрай скептично. Не…
Кросовери сьогодні на піку популярності, українці цінують їх за комфорт, практичність і вседорожність. Багато хто…
Придбання автомобіля - це саме по собі відповідальне завдання, до якого не варто підходити легковажно.…
Більшість автовиробників рекомендує автовласникам проводити повну заміну моторної оливи в двигуні кожні 15 000 кілометрів.…
Складно знайти людину, яка краще розуміється на надійності автомобілів, ніж механік із багаторічним досвідом роботи.…
Ремінь ГРМ в автомобілі є важливим елементом, хоч і залишається при цьому витратним матеріалом, що…