Всі автомобілі перевіряють на маневреність в екстремальних умовах за допомогою “лосиного тесту”. Під час нього, перевіряють, як поведе себе авто в разі, якщо перед ним несподівано з’явиться перешкода.
За умовами тесту, швидкість транспортного засобу має бути 77 км/год або вище.
На цей раз тест проходив крихітний електричний суперміні Honda e. Для тесту вибрали топовий варіант з 152-сильним двигуном. Час його розгону до сотні – 8,3 секунди, а максимальна швидкість доходить до позначки в 145 км/год.
Про результати випробування розповідає портал Km77. Максимальна початкова швидкість Honda e становила 75 км / год, що технічно не відповідає умовам тесту. При цьому перевагою електрокара став низький центр тяжіння. Показати вищу швидкість на вході було б неможливо. А ось з тестом на слалом маленький хетчбек з нульовим рівнем викидів впорався гідно.
Цікаво, що той результат, який показав електрохетч, можна порівняти з іншими, більш потужними та дорогими автомобілями.
Наприклад, з представницьким седаном Audi A7, який набагато більше і важче. Він також ідентичний показникам хетчбека Mercedes-AMG A45 S, який також пройшов тест на швидкості 75 км / год.
Так що «зелена» новинка від японської марки виступила на одному рівні з більш дорогими моделями.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…