Dacia Spring – перший в історії бренду електрокар. Однак цей автомобіль є перелицьованим двійником моделі Renault City K-ZE з точно такою ж технікою. До слова, заводська гарантія на Spring становить три роки або 100 000 км, а на його батарею – вісім років або 120 000 км.
Захід Renault eWays, на якому представили Megane eVision, став і майданчиком для дебюту моделі Dacia Spring. Це не концепт, а серійний електрокар, замовлення на нього європейські дилери почнуть приймати навесні 2021 року. Більш того, французи обіцяють, що Spring буде найдоступнішим електричним автомобілем на ринку Старого Світу.
Покупцям запропонують дві версії – міський автомобільчик, що ідеально підходить для сервісів на зразок каршерінга, і комерційне виконання Electric Cargo для різних служб доставки. За габаритами новинка сильно поступається моделі Sandero: довжина електрокара становить 3734 мм, ширина і висота – 1 622 і 1516, а колісна база – 2423.
Для Спрінг можна замовити бортовий зарядний пристрій, сумісний з 30-кіловатним терміналом. Останній менш ніж за годину заряджає акумулятор на 80%.
Dacia Spring Electric Cargo отримав двомісний салон з вантажною площадкою на місці заднього дивана. Пасажири відокремлені від простору за сидіннями спеціальною сіткою. Довжина багажника і його обсяг – 1033 мм і 800 л, а вантажопідйомність – 325 кг.
Бюджетну сутність Спрінг видає начинка. Передньопривідний хетчбек оснащується 45-сильним електродвигуном (125 Н • м), який живиться від літій-іонної батареї ємністю 26,8 кВт • год. Повного заряду повинно вистачити на 225 км по циклу WLTP і 295 км по протоколу WLTP City. Максимальна швидкість авто досягає 125 км / год, але заради економії заряду можна стримати спритність мотора (до 31 к.с.) режимом Eco, в якому максималка обмежується електронікою на рівні 100 км / год.
Щоб повністю наповнити енергією батарею від джерела потужністю 2,3 кВт, буде потрібно менше 14 годин і менше п’яти годин потрібно для зарядки під зав’язку від чарджера на 7,4 кВт.
Читайте також: Новий Renault Logan 2021: детальний огляд і головні відмінності
Більшість водіїв навіть не здогадуються, що ризикують на дорозі через банальну помилку. За даними Interia,…
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…