Восени минулого року компанія Nissan представила оновлений Patrol, але версію моделі для північноамериканського ринку, яка носить ім’я Armada, модернізували тільки зараз. З рестайлінгом позашляховик отримав нове оформлення передньої частини кузова, покращений салон, а також розширене обладнання.
Найпомітніша відміна рестайлінгового Nissan Armada – нове оформлення передньої частини кузова. Як і глобальний Patrol, варіант для Америки отримав фари з двома «бумерангами» ходових вогнів, V-образну решітку радіатора з масивною окантовкою, ліхтарі з 70 світлодіодами в кожному блоці і хромовану перемичку з назвою моделі на двері багажника. При цьому Armada має інший передній бампер з великою сріблястою вставкою. Покупцеві запропонують сім відтінків кузова на вибір.
У Nissan Armada серйозно доопрацьований і салон. Відзначимо,що тут широкоформатний дисплей мультимедійного комплексу діагоналлю 12,3 дюйма, горизонтальні дефлектори вентиляції і традиційний блок управління кліматичної установки з кнопками і обертовими рукоятками. Переглянутий і центральний тунель з двома шайбами (одна відповідає за повний привід, а інша – за керування «музикою»). На панелі приладів – кольоровий 7-дюймовий монітор між аналоговими шкалами. Салонне дзеркало з вбудованим екраном теж нове.
Як і раніше, Armada має три ряди сидінь, а на другому ряду можуть бути тримісний диван або пара роздільних сидінь. У списку оснащення є в тому числі система автоматичного гальмування, що розпізнає пішоходів, контроль рядності руху і моніторингу сліпих зон, адаптивний круїз-контроль, плюс функція запобігання зіткнень при виїзді з парковки, але фірмової ніссановської системи ProPilot у Armada як і раніше немає.
Щодо технічної частини – змін не так багато. Під капотом Nissan Armada як і раніше знаходиться 5,6-літровий атмосферний мотор V8. Після поновлення силовий агрегат додав потужності і тепер видає 406 к.с. (+11 к.с.) і 560 Нм (+26 Нм) крутного моменту. В якості трансмісії використовується 7-ступінчаста АКПП, забезпечена адаптивною логікою переключень і функцією узгодження оборотів при переході на нижчу передачу. Привід може бути заднім або повним, з роздавальною коробкою і знижуючим рядом трансмісії.
Продажі оновлених позашляховиків в США почнуться вже найближчим часом. Ціни на дореформений позашляховик починаються зараз з 47 500 доларів.
Читайте також: Представили оновлений кросовер Nissan Kicks
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…