На Бориспільському автозаводі заявляють про амбітні плани на 2018 рік. У найближчі місяці там відкриють виробництво нової лінійки вантажних автомобілів, а в перспективі спробують замістити російські заводи в ніші пожежної техніки, пише MMR.
Успіхи БАЗу в 2017 році не були такі помітні, як в їхніх колег з Чернігівського заводу. На тлі 200 одиниць, які вийшли з воріт чернігівців, в Борисполі справили і продали 5 тролейбусів і автобус ЕТАЛОН А08116. Також заплановані до будівництва два автобуса А08116Ш (шкільні) і один міський А08128. Однак цей час завод не втратив даром. Там кажуть, що акумулювали ресурси, щоб потужно «вистрілити» в 2018 році.
«Хоч ми випустили трохи серійних автобусів, але встигли закласти фундамент для хорошої роботи в подальшому, – сказав autonews.ua глава правління «Бориспільського автозаводу» Сергій Желевский. – Справа в тому, що з впровадженням в Україні стандарту Євро-5 наше підприємство організувало потужну сервісну базу, де виконуємо як ремонти, так і навчання співробітників, які виконують гарантійне і післягарантійне обслуговування нашої продукції».
«З лютого 2018 роки ми можемо запропонувати ринку України три види вантажних автомобілів. Це машини повною масою 3,5 тонни (повноцінна заміна «Газелі»), вантажний автомобіль масою 7,2 тонни і вантажівка повною масою 12 тонн. Ми розраховуємо на ці автомобілі з кінця зими. В даний момент вони проходять останні протоколи випробувань, а пізніше ми їх сертифікуємо в Україні», – поділився новиною з кореспондентом autonews.ua Сергій Желевский.
Також завод випустив конструкторську технологічну документацію і збирається зайнятися випуском автомобілів для ДСНС. «Ми плануємо створити пожежний автомобіль. ГАЗ і КамАЗ в Україні не представлені. Тому ми розраховуємо, що цей автомобіль займе їхнє місце», – говорить про плани керівник БАЗу.
Інший вектор роботи БАЗу – пошук покупців в силових структурах. «Ми випустили експериментальний зразок для силових структур – повнопривідний автомобіль, який може замінити ГАЗ-66. Машина пройшла всі можливі і неможливі випробування на стендах підприємства, а також не раз випробовувалася на полігонах. Випробування пройдені успішно. Ми вважаємо, що можемо розраховувати на якусь частину ринку, на якусь зацікавленість в цій машині», – сказав Сергій Желевский.
Ще один новий напрям на базі – серійне капітальне відновлення техніки. «Мова як про наші автобуси, так і про вантажні автомобілі. Зараз ми відновлюємо автомобілі по кузову і по всій агрегатній частині. Ми можемо взяти автобус, який досить зношений, і відновити його до стану нового. Інтерес у клієнтів до такої послуги є, і ми вважаємо, що в 2018 році така діяльність також буде інтенсивно розвиватися», – підсумував Сергій Желевский.
Гібридні модифікації автомобілів сьогодні часто сприймаються більше як транзитний перехід на шляху до повної електрифікації,…
Угар моторного мастила - одна з найпоширеніших і водночас ігнорованих проблем серед автомобілістів. Непомітний для…
Якщо мова заходить про німецькі кросовери, то, поряд з високою якістю і витриманим стилем, на…
Багато водіїв вважають, що регулярно мити машину, особливо взимку, зовсім необов'язково, і взагалі - це…
Сьогодні ми звикли, що повноцінний автомобіль важить понад тонну, але в історії автомобілебудування були випадки,…
Позашляховик Toyota Land Cruiser давно став іконою у своєму сегменті, пропонуючи розкіш, комфорт і надійність…