Volkswagen представив оновлений Volkswagen Passat (фото)

Компанія Volkswagen представила оновлене сімейство Passat для європейського ринку. Злегка змінившись зовні, седан і універсал стали більш технологічними і екологічними. Прийом замовлень почнеться вже в травні, а до дилерів новинка приїде тільки в кінці серпня.

В екстер’єрі обійшлося без несподіванок. Основні зміни, як зазвичай, торкнулися бамперів і решітки радіатора, а доповнили їх головна оптика, задні фари, денні ходові вогні і протитуманні фари, які стали світлодіодними. Крім того, напис «Passat» на кришці багажника зміщено в центр, прямо під значок логотипу.

Всередині змін куди більше. Найпомітнішими з них стали цифрова приладова панель і мультимедійний комплекс третього покоління, доповнений сенсорним дисплеєм діагоналлю 6,5, 8 або 9,2 дюйма (залежить від комплектації). Втім, головний акцент зроблений на технологіях – машина стала розумнішою.

Якщо не брати до уваги нові можливості мультимедії, яка тепер сама може транслювати інтернет-радіо і оновлювати навігаційні карти в режимі реального часу, то головним техно-нововведенням, безумовно, став розширений набір допоміжних систем.

В першу чергу варто відзначити інтелектуальний круїз-контроль, систему утримання в смузі, систему екстреної допомоги при водінні, а також системи допомоги при буксируванні причепа і парковці, спільна робота яких дозволяє автомобілю пересуватися на автопілоті (без участі водія) на швидкості до 210 км/год. Доопрацьована і гальмівна система: завдяки використанню електромеханічного підсилювача вона стала більш витривалою і ефективною.

Екологічність – ще одна важлива прерогатива цього «Пасату», адже всі бензинові і дизельні двигуни відтепер мають фільтр сажі. Сама лінійка не змінилася, в неї як і раніше входять три бензинових турбомотора TSI потужністю 150, 190 і 272 к.с., а також чотири турбодизеля на 120, 150, 190 і 240 к.с. Найбільш «чистим» з них став 150-сильний дизельний агрегат (Eco), що викидає в атмосферу на 10 г/км менше сажі, ніж його попередня версія.

Гібридний Volkswagen Passat GTE також не залишився без уваги. По циклу WLPT його «електричний» запас ходу зріс до 55 кілометрів, а по NEDC – до рекордних 70-ти кілометрів. Раніше він проїжджав на електротязі максимум 50 кілометрів.

Recent Posts

Пройдуть 500 000 км і більше: десять кросоверів і позашляховиків з невбиваними двигунами

Багато позашляховиків відомі своєю вражаючою надійністю. Правильне обслуговування і помірний стиль водіння дає змогу деяким…

26.11.2024

Термін служби батареї електромобіля Xiaomi

Електромобілі стають дедалі популярнішими, і компанія Xiaomi активно займає нішу на цьому ринку. Одним із…

26.11.2024

Не заводиться машина – винен не завжди акумулятор: які ознаки несправності генератора

Взимку водії часто стикаються з труднощами під час запуску двигуна. Основний винуватець - слабкий акумулятор,…

26.11.2024

Найгірші електрокари для перепродажу: ТОП-10 моделей, які занадто швидко знецінюються

Електричні автомобілі сьогодні в тренді, але чимало автолюбителів ставляться до їх купівлі вкрай скептично. Не…

26.11.2024

П’ять популярних кросоверів із найгіршою вантажопідйомністю

Кросовери сьогодні на піку популярності, українці цінують їх за комфорт, практичність і вседорожність. Багато хто…

26.11.2024

Механік назвав один важливий фактор, на який варто звертати увагу під час купівлі автомобіля

Придбання автомобіля - це саме по собі відповідальне завдання, до якого не варто підходити легковажно.…

26.11.2024