Повернемося в далекий 1956 рік і згадаємо про другий прототип автобусу моделі ЛАЗ-695.
Як повідомляє спільнота Lviv-Bus-Klub, друга дослідна машина була виконана в міжміському варіанті з покращеним опорядженням.
«На тлі розповсюджених тоді автобусів марки ЗіЛ 155 ЛАЗ виглядав сучасним красенем за європейською модою того часу», – йдеться у повідомленні.
Цікаво були в автобусі зроблені багажні люки, під них не треба присідати, щоб покласти валізи, правда і крила багажників були невеликі, і дозволяли підступати близько до багажників. Вже в серійних Туристах висота багажнику зросте на третину і вони стали відчинятися вгору.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…