Повернемося в далекий 1956 рік і згадаємо про другий прототип автобусу моделі ЛАЗ-695.
Як повідомляє спільнота Lviv-Bus-Klub, друга дослідна машина була виконана в міжміському варіанті з покращеним опорядженням.
«На тлі розповсюджених тоді автобусів марки ЗіЛ 155 ЛАЗ виглядав сучасним красенем за європейською модою того часу», – йдеться у повідомленні.
Цікаво були в автобусі зроблені багажні люки, під них не треба присідати, щоб покласти валізи, правда і крила багажників були невеликі, і дозволяли підступати близько до багажників. Вже в серійних Туристах висота багажнику зросте на третину і вони стали відчинятися вгору.
Американський автомеханік із 56-річним стажем роботи Скотті Кілмер стверджує, що простий інструмент може позбавити водіїв…
Останнім часом в Україні електрокари набувають великої популярності, проте купувати ці машини з салону мало…
Будь-яка купівля автомобіля - це важлива подія, що вимагає не тільки фінансових інвестицій, а й…
У міру того, як автомобільний ринок еволюціонує, споживачі стають дедалі зацікавленішими в уживаних автомобілях. Це…
Після заміни шин на літні у автовласників одразу ж постає питання, що робити із зимовим…
Рідкість у світі автомобілів може бути як дорогоцінною спадщиною, так і викликом для власників. Однак…