Повернемося в далекий 1956 рік і згадаємо про другий прототип автобусу моделі ЛАЗ-695.
Як повідомляє спільнота Lviv-Bus-Klub, друга дослідна машина була виконана в міжміському варіанті з покращеним опорядженням.
«На тлі розповсюджених тоді автобусів марки ЗіЛ 155 ЛАЗ виглядав сучасним красенем за європейською модою того часу», – йдеться у повідомленні.
Цікаво були в автобусі зроблені багажні люки, під них не треба присідати, щоб покласти валізи, правда і крила багажників були невеликі, і дозволяли підступати близько до багажників. Вже в серійних Туристах висота багажнику зросте на третину і вони стали відчинятися вгору.
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…