Дебют купеподібного Volkswagen Nivus відбувся у Бразилії, де розробляли новинку.
Volkswagen Nivus створений на базі модульної платформи MQB-A0, яка ріднить його з європейськими моделями Polo і T-Cross, однак колісна база збільшена з 2 551 до 2 566 міліметрів. Новинка помітно довша «братів»: 4 266 міліметрів проти 4 053 міліметрів у хетчбека Polo і 4 108 міліметрів у паркетника T-Cross. По висоті він ближчий до звичайного легковика – 1 493 міліметрів.
Як заявлено, кліренс Nivus всього на 10 міліметрів більше, ніж у Polo, – і то в основному через більш високопрофільні покришки.
Салон виконаний за традиційним стилем Volkswagen, а головною новинкою тут стала медіасистеми VW Play з 8,0-дюймовим екраном, яку в компанії розробили спеціально для ринку Бразилії, враховуючи переваги місцевої публіки.
Під капотом бразильського Volkswagen Nivus – 3-циліндровий 1,0-літровий турбомотор TSI, який на бензині видає 116 кінських сил, а на поширеному в Бразилії етанолі – 128 кінських сил. «Механіки» не буде – виключно 6-ступінчаста АКПП.
Зустріч із фурами на трасі – звична річ для будь-якого водія. Але далеко не всі…
Зима завжди перевіряє водія на готовність. Один несподіваний мороз або занесена дорога – і навіть…
Весняний сезон шиномонтажу знову відкрився, і біля сервісів уже черги. Та не всі водії знають,…
Автоматична коробка передач – складний механізм, що не прощає недбалості. Ремонт може обійтися від 125…
Більшість водіїв навіть не здогадуються, що ризикують на дорозі через банальну помилку. За даними Interia,…
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…