Дебют купеподібного Volkswagen Nivus відбувся у Бразилії, де розробляли новинку.
Volkswagen Nivus створений на базі модульної платформи MQB-A0, яка ріднить його з європейськими моделями Polo і T-Cross, однак колісна база збільшена з 2 551 до 2 566 міліметрів. Новинка помітно довша «братів»: 4 266 міліметрів проти 4 053 міліметрів у хетчбека Polo і 4 108 міліметрів у паркетника T-Cross. По висоті він ближчий до звичайного легковика – 1 493 міліметрів.
Як заявлено, кліренс Nivus всього на 10 міліметрів більше, ніж у Polo, – і то в основному через більш високопрофільні покришки.
Салон виконаний за традиційним стилем Volkswagen, а головною новинкою тут стала медіасистеми VW Play з 8,0-дюймовим екраном, яку в компанії розробили спеціально для ринку Бразилії, враховуючи переваги місцевої публіки.
Під капотом бразильського Volkswagen Nivus – 3-циліндровий 1,0-літровий турбомотор TSI, який на бензині видає 116 кінських сил, а на поширеному в Бразилії етанолі – 128 кінських сил. «Механіки» не буде – виключно 6-ступінчаста АКПП.
TikTok-блогер carknowledge розкрив водіям маловідомий лайфхак, який в екстреній ситуації може без перебільшення врятувати життя.…
Хтось вважає, що, маючи середню зарплату в Україні, неможливо купити елітну іномарку навіть із пробігом.…
Серед автомобілістів, як правило, немає єдиної думки про те, на яких обертах експлуатувати двигун транспортного…
Тренд на електрифікацію продовжує домінувати в автомобільній індустрії, проте ключовою проблемою залишається низька практичність акумуляторів,…
Правила дорожнього руху регулярно змінюються, і водії часом можуть навіть не знати про це. Особливо,…
Досвідчених автомобілістів кожен нетиповий звук або запах у машині змушує запідозрити технічну несправність. Відомий автомеханік…