Donkervoort представив свій перший легальний автомобіль

Буде побудовано тільки 70 дорожньо-правових картів D8 GTO JD70.

У жовтні минулого року голландський автовиробник Donkervoort анонсував свою нову легально-дорожню модель D8 GTO JD70. Здається, пройшла ціла вічність, перш ніж дебютував справжній автомобіль.

Donkervoort називає цю версію D8 GTO «першим супер спортивним автомобілем 2G». В даному випадку мова йде не про швидкість бездротового завантаження, а про силу гравітації. D8 GTO JD70 здатний долати бічне прискорення більшу 2G в крутих поворотах, і він досягає цього неймовірного рівня зчеплення зі стандартними дорожніми шинами. Слід визнати, що серійні шини виготовлені з гуми Nankang AR-1, призначеної для змагань, але вони дозволені для використання на дорогах, та це не означає, що на цьому автомобіль можна їздити щодня в дощ і сніг.

Потужність надходить від 2,5-літрового рядного пятициліндрового двигуна Audi з турбонаддувом потужністю 420 кінських сил і передається на задні колеса не через шикарну трансмісію з подвійним зчепленням або навіть 6-ступінчасту коробку передач. Це буде 5-ступінчаста “механіка” Tremec з близькими передавальними числами, значно поліпшена для використання в спортивних автомобілях, яка справляється з заміною гвинта. Donkervoort стверджує, що для оптимальної роботи двигуна Audi досить п’яти передач.

Вага D8 GTO JD70 також є важливим фактором для 5МКП. Автомобіль важить менше ніж 700 кг завдяки широкому використанню вуглецевого волокна. Сталевий трубчастий сходовий каркас також «просочений» вуглецевим волокном для міцності і легкості. Варто відзначити, що JD70 є першим Donkervoort, що пропонують електропідсилювач керма. Підвіска з двома поперечними важелями з регульованими амортизаторами і пружинами на всіх чотирьох кутах, і, попри відсутність ваги, вона все ще використовує шестипоршневі супорти для передніх гальм.

Нескладно здогадатися, що D8 GTO JD70 не просто «крутиться як звір». Donkervoort каже, що при потужності в 400 к.с. в цьому легкому корпусі автомобіль розганяється до 1G при швидкості 100 км/год за 2,7 секунди, а до 200 км/год — за 7,7 секунди. Швидше за все, JD70 буде розвивати максимальну швидкість 280 км/год, і, хоча це, безумовно, машина для «приборкання» треку, вона також відповідає вимогам щодо викидів і призначена для використання на дорозі.

Фактично, тільки 70 екземплярів картів надійде в серійне виробництво, тобто, це буде надзвичайно рідкісна машина, щоб бачити її навіть на гоночній трасі, але, коли вона добереться до треку, це буде справжня «куля». Як повідомляє Donkervoort, половина майбутньої партії автомобілів вже продана. Вартість D8 GTO JD70 починається Від 163636 евро.

Recent Posts

Що мусить бути в машині взимку: 8 речей, які рятують у сніг і мороз

Зима завжди перевіряє водія на готовність. Один несподіваний мороз або занесена дорога – і навіть…

05.12.2025

Що можуть зіпсувати на шиномонтажі: помилки, як не можна допускати

Весняний сезон шиномонтажу знову відкрився, і біля сервісів уже черги. Та не всі водії знають,…

05.12.2025

П’ять звичок, які тихо вбивають вашу коробку передач і спустошують гаманець

Автоматична коробка передач – складний механізм, що не прощає недбалості. Ремонт може обійтися від 125…

05.12.2025

Майже всі водії роблять це неправильно: як налаштувати дзеркала, щоб не потрапити в ДТП

Більшість водіїв навіть не здогадуються, що ризикують на дорозі через банальну помилку. За даними Interia,…

05.12.2025

Чому досвідчені водії досі тримають у бардачку шматок господарського мила

У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…

05.12.2025

Картон під радіатор: чому водії ризикують спалити двигун, користуючись цим лайфхаком

Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…

05.12.2025