В Індії ось-ось почнуться продажі компактного кросовера Hyundai Venue з незвичайною трансмісією: на перший погляд, це звична «механіка», але в машині немає педалі зчеплення.
Зазвичай «механіка» без зчеплення є роботизованою трансмісією: технічно вона заснована на МКП, але за перемикання передач і вижим зчеплення відповідає не водій, а сервоприводи.
Однак в Hyundai Venue все інакше. Важіль трансмісії тут стандартний, з H-видним ходом, шістьма передніми передачами і однією задньою. Але педалей всього дві.
У Hyundai нову трансмісію назвали інтелектуальною механічною коробкою передач (intelligent manual transmission, iMT). «IMT є однією технологією, яка поєднує задоволення від водіння і зручність, необхідну для полегшення суєти щоденних поїздок на роботу», – відзначили в корейської компанії.
У доступному для огляду майбутньому ця трансмісія з’явиться і на кросовері Kia Sonet, також орієнтованому на індійський ринок.
Примітно, що на «глобальних» Hyundai i20, i30, Kia Rio, Ceed і Xceed раніше дебютувала трансмісія з такою ж назвою – iMT, але зовсім іншою функціональністю. Так, вона теж уміє самостійно вичавлювати зчеплення, але з іншою метою — щоб розірвати зв’язок ДВС з колесами і перейти в режим накату без участі водія. Така версія iMT застосовується на «м’яких» гібридах і дозволяє економити паливо. При цьому педаль зчеплення на машинах з iMT збережена, її як і раніше доводиться вичавлювати при перемиканні.
Зима завжди перевіряє водія на готовність. Один несподіваний мороз або занесена дорога – і навіть…
Весняний сезон шиномонтажу знову відкрився, і біля сервісів уже черги. Та не всі водії знають,…
Автоматична коробка передач – складний механізм, що не прощає недбалості. Ремонт може обійтися від 125…
Більшість водіїв навіть не здогадуються, що ризикують на дорозі через банальну помилку. За даними Interia,…
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…