Тест-драйви

Тест-драйв Infiniti QX60: великий семимісний кросовер для всієї родини

Кросовер Infiniti QX60 вражає своїм комфортом, розміром і м’якістю ходу.

Після тест-драйву молодшенького Infiniti QX50, який нас буквально підкорив своїм зовнішнім виглядом і динамікою, редакція “Твоя МАШИНА” з інтересом чекала зустрічі зі старшим братом.

У нас на тесті опинився повнопривідний кросовер Infiniti QX60 Hybrid з 4-х циліндровим бензиновим двигуном на 2,5-літра і компактним електромотором. Коробка «автомат» у вигляді CVT-варіатора XTRONIC. Комплектація предмаксимальна “Elite”, а ціна починається від 58 400 $.

Зовнішність не така динамічна, як у QX50, але весь зовнішній вигляд кросовера говорить про те, що він доросліше, вальяжніше і спокійніше. Його риси м’якші, а лінії плавні.

Але плавність властива кросоверу не тільки в зовнішньому вигляді, але і в ходових якостях. Перебуваючи в машині, здається, що ти “пливеш” на великому і привабливому кораблі. І бути капітаном такого судна дуже престижно і приємно, відчувається повага інших учасників дорожнього руху і хочеться відповідати образу спокійного і врівноваженого командира. Якому не потрібно нікуди поспішати і метушитися, адже якщо ти за кермом такої машини, значить у тебе в житті вже все схоплено)

А якщо відійти від цих ліричних відступів і говорити серйозно, це дійсно машина не для динаміки, вона велика, на хвилиночку в ній три ряди сидінь, вона м’яка і відповідно не може похвалитися гарною керованістю. Але повторюся, на ній і не хочеться сильно розсікати, на ній хочеться просто плисти не звертаючи уваги на якість наших доріг. А її підвіска робить все, щоб нерівності і ями не доставляли дискомфорту під час їзди.

Навздогін похвальним пісням, які я присвятила плавності ходу, не можу не відзначити зручні сидіння, які огортають тебе і дарують непередаване відчуття комфорту. Одного разу я читала книгу про те, як люди виходили на вулицю разом зі своїми кімнатами, так ось, коли сідаєш в QX60, створюється враження, що ти вийшов з дому разом зі своїм улюбленим кріслом. Чого б нам ще хотілося додати в цю комплектацію, так це адаптивний круїз контроль, відсутність якого гостро відчувається на далеких відстанях.

Але є моменти в цьому автомобілі яким не хочеться співати дифірамби, про них пізніше, а поки про хороше.

Шкіряний світлий салон, екрани для задніх пасажирів, трьохзонний клімат-контроль з автоматичним режимом рециркуляції повітря, панорамний дах над заднім рядом, люк над водієм і пасажиром, що відкривається . Рівна підлога при складених сидіннях, великі вікна і багато світла. Великий багажник з гачками і нішами. Пам’ять сидінь і звичайно ж електрорегулювання у водія і переднього пасажира, водійське крісло від’їжджає при відкритті дверей і ще безліч “плюшок”, які розраховані на комфорт та зручність під час їзди.

Але у всій цій бочці меду звичайно ж знайшлося місце для ложки дьогтю.
На мою суб’єктивну думку, торпедо з дерев’яними вставками і мультимедіа як з минулого. І претензії не тільки до зовнішнього вигляду, але і до якості мультимедійної системи.
Погана графіка, навігація і піксельна камера кругового огляду, яка в темний час доби показує темряву.

Витрата палива, у нас він вийшла наступна:

Місто – 13 л.

Траса – 110 км / год – 8,5 л,

Максимальна швидкість – 190 км / год.

Нагадаю, що під капотом знаходиться бензиновий двигун на 2,5 л, який видає 231 к.с., а електромотор додає 19 к.с., що в підсумку дає машині 250 к.с. і 368 Нм.

Кліренс у кросовера 178 мм, диски двоколірні легкосплавні, діаметром 20 дюймів.

На лісових дорогах Infiniti QX60 дарує таке ж відчуття плавності і комфорту, як і на асфальті, перевіряти його позашляхові якості не було сенсу, тому що навряд чи на машині такого класу, хтось поїде на жорстке бездоріжжі. А дрібні нерівності машина долала на “ура”, звідси напрошується висновок, що при необхідності машина без проблем доставить вас з точки “А” в точку “Б” незалежно від якості дорожнього покриття.

По трасі машина йде впевнено, якщо потрібно обігнати – вона набирає, якщо хочеш їхати спокійно, вона їде спокійно. Їй не страшні пориви вітру, вона їх просто не відчуває. І звичайно ж, під час їзди на цій машині відчувається легка перевага, адже якщо ти виїхав на випередження в ліву смугу, ніхто не сідає ззаду і не блимає фарами, всі чекають, коли ти сам повернешся в праву смугу, а потім ще й дякують .

У місті аналогічна ситуація з повагою на дорозі і з ходовими якостями. Машина чудово проходить всі нерівності, але гостро реагує на різкі повороти керма при об’їзді ям і люків, в такі моменти вона хилиться набік. При різкому гальмуванні її хилить вперед.

А в цілому, ми з моїм колегою зійшлися на думці, що це машина для дорослих і успішних чоловіків, яка всім своїм зовнішнім виглядом підкреслює статус свого власника. А своїм розміром і кількістю місця в салоні, комфортно розмістить всю його велику родину з їх багажем.

Share
автор
Elena Shkurko

Recent Posts

Новий Toyota RAV4: яким буде популярний кросовер шостого покоління

Компанія Toyota готує до прем'єри шосте покоління кросовера RAV4. Поки що офіційних фото немає, але…

18.03.2025

Топ-5 найекономічніших бензинових седанів: авто, які витрачають найменше пального

У сучасних реаліях, коли паливо дорожчає, а енергоефективність стає ключовим фактором, багато водіїв шукають автомобілі…

17.03.2025

В яких містах України найбільше розкішних автомобілів

Власники елітних автомобілів у 2024 році поповнили державний бюджет на 220 мільйонів гривень. Це на…

17.03.2025

Nissan X-Trail: Огляд, переваги та особливості популярного кросовера

Nissan X-Trail завжди був символом надійності та універсальності, автомобілем, який однаково впевнено почувається як у…

17.03.2025

Nissan може відродити легендарний седан Primera

Компанія Nissan, яка нині переживає фінансові труднощі, може відродити культову модель Primera, щоб збільшити інтерес…

17.03.2025

Skoda анонсувала дату дебюту електричної Octavia

Компанія Skoda готується до прем’єри електричної Octavia, яка стане концептуальним провісником нового покоління популярного універсала.…

17.03.2025