Кросовер Infiniti QX60 вражає своїм комфортом, розміром і м’якістю ходу.
Після тест-драйву молодшенького Infiniti QX50, який нас буквально підкорив своїм зовнішнім виглядом і динамікою, редакція “Твоя МАШИНА” з інтересом чекала зустрічі зі старшим братом.
У нас на тесті опинився повнопривідний кросовер Infiniti QX60 Hybrid з 4-х циліндровим бензиновим двигуном на 2,5-літра і компактним електромотором. Коробка «автомат» у вигляді CVT-варіатора XTRONIC. Комплектація предмаксимальна “Elite”, а ціна починається від 58 400 $.
Зовнішність не така динамічна, як у QX50, але весь зовнішній вигляд кросовера говорить про те, що він доросліше, вальяжніше і спокійніше. Його риси м’якші, а лінії плавні.
Але плавність властива кросоверу не тільки в зовнішньому вигляді, але і в ходових якостях. Перебуваючи в машині, здається, що ти “пливеш” на великому і привабливому кораблі. І бути капітаном такого судна дуже престижно і приємно, відчувається повага інших учасників дорожнього руху і хочеться відповідати образу спокійного і врівноваженого командира. Якому не потрібно нікуди поспішати і метушитися, адже якщо ти за кермом такої машини, значить у тебе в житті вже все схоплено)
А якщо відійти від цих ліричних відступів і говорити серйозно, це дійсно машина не для динаміки, вона велика, на хвилиночку в ній три ряди сидінь, вона м’яка і відповідно не може похвалитися гарною керованістю. Але повторюся, на ній і не хочеться сильно розсікати, на ній хочеться просто плисти не звертаючи уваги на якість наших доріг. А її підвіска робить все, щоб нерівності і ями не доставляли дискомфорту під час їзди.
Навздогін похвальним пісням, які я присвятила плавності ходу, не можу не відзначити зручні сидіння, які огортають тебе і дарують непередаване відчуття комфорту. Одного разу я читала книгу про те, як люди виходили на вулицю разом зі своїми кімнатами, так ось, коли сідаєш в QX60, створюється враження, що ти вийшов з дому разом зі своїм улюбленим кріслом. Чого б нам ще хотілося додати в цю комплектацію, так це адаптивний круїз контроль, відсутність якого гостро відчувається на далеких відстанях.
Але є моменти в цьому автомобілі яким не хочеться співати дифірамби, про них пізніше, а поки про хороше.
Шкіряний світлий салон, екрани для задніх пасажирів, трьохзонний клімат-контроль з автоматичним режимом рециркуляції повітря, панорамний дах над заднім рядом, люк над водієм і пасажиром, що відкривається . Рівна підлога при складених сидіннях, великі вікна і багато світла. Великий багажник з гачками і нішами. Пам’ять сидінь і звичайно ж електрорегулювання у водія і переднього пасажира, водійське крісло від’їжджає при відкритті дверей і ще безліч “плюшок”, які розраховані на комфорт та зручність під час їзди.
Але у всій цій бочці меду звичайно ж знайшлося місце для ложки дьогтю.
На мою суб’єктивну думку, торпедо з дерев’яними вставками і мультимедіа як з минулого. І претензії не тільки до зовнішнього вигляду, але і до якості мультимедійної системи.
Погана графіка, навігація і піксельна камера кругового огляду, яка в темний час доби показує темряву.
Витрата палива, у нас він вийшла наступна:
Місто – 13 л.
Траса – 110 км / год – 8,5 л,
Максимальна швидкість – 190 км / год.
Нагадаю, що під капотом знаходиться бензиновий двигун на 2,5 л, який видає 231 к.с., а електромотор додає 19 к.с., що в підсумку дає машині 250 к.с. і 368 Нм.
Кліренс у кросовера 178 мм, диски двоколірні легкосплавні, діаметром 20 дюймів.
На лісових дорогах Infiniti QX60 дарує таке ж відчуття плавності і комфорту, як і на асфальті, перевіряти його позашляхові якості не було сенсу, тому що навряд чи на машині такого класу, хтось поїде на жорстке бездоріжжі. А дрібні нерівності машина долала на “ура”, звідси напрошується висновок, що при необхідності машина без проблем доставить вас з точки “А” в точку “Б” незалежно від якості дорожнього покриття.
По трасі машина йде впевнено, якщо потрібно обігнати – вона набирає, якщо хочеш їхати спокійно, вона їде спокійно. Їй не страшні пориви вітру, вона їх просто не відчуває. І звичайно ж, під час їзди на цій машині відчувається легка перевага, адже якщо ти виїхав на випередження в ліву смугу, ніхто не сідає ззаду і не блимає фарами, всі чекають, коли ти сам повернешся в праву смугу, а потім ще й дякують .
У місті аналогічна ситуація з повагою на дорозі і з ходовими якостями. Машина чудово проходить всі нерівності, але гостро реагує на різкі повороти керма при об’їзді ям і люків, в такі моменти вона хилиться набік. При різкому гальмуванні її хилить вперед.
А в цілому, ми з моїм колегою зійшлися на думці, що це машина для дорослих і успішних чоловіків, яка всім своїм зовнішнім виглядом підкреслює статус свого власника. А своїм розміром і кількістю місця в салоні, комфортно розмістить всю його велику родину з їх багажем.
Розкішні німецькі кросовери - це поєднання стилю, технологій, високих якості та продуктивності. Все це і…
Зима - складний час для автомобілістів, особливо в умовах українських морозів. Однією з поширених проблем,…
Автомобілебудівна промисловість активно електрифікується і сегмент позашляховиків, зважаючи на свою популярність, не стоїть осторонь. Щороку…
Купівля вживаного автомобіля завжди пов'язана з ризиками. Такі фактори як вік і пробіг враховуються як…
Розкішні автомобілі здебільшого мають захмарні цінники, проте в деяких випадках їхня вартість дуже швидко падає…
Автомобільне скло - це не тільки важливий елемент захисту та огляду, але іноді й приклад…