Найдешевший преміальний кросовер від Renault: огляд та тест-драйв оновленого Koleos

Оновлений Renault Koleos – преміальний кросовер французького бренду, з’явився в Україні наприкінці 2021 року. Редакція “Твоя МАШИНА” взяла його на тест та з’ясувала, що змінилося порівняно з попереднім.

Хтось скаже, та що там за оновлення, в машині практично нічого не змінилося… А ось і ні, зміни є і вони дуже приємні.

Відео-огляд від «Твоя МАШИНА»:

Тепер у кросовера бензиновий двигун об’ємом 2,5 літра потужністю 171 к.с. і 233Нм крутного моменту. Коробка варіатор.
З’явилася передньопривідна версія у базовій комплектації.

Змінилася оптика, не формою, а малюнком і тепер фари і ліхтарі у Колеоса просто ВАУ!
Дещо по-іншому тепер виглядають декоративні вставки на панелі та дверях, а також зовні змінився блок з кнопками склопідйомників.

І напевно найважливіша зміна для всіх, це зниження ціни.

Топова комплектація INTENSE за програмою Renault Бонус коштує 29 700 $, а базову комплектацію з переднім приводом можна купити за 24 500 $, повнопривідну за 26 800 $

На цьому оновлення закінчилися, тепер давайте поговоримо про машину, яка шикарно виглядає, добре їде, дарує почуття комфорту та підвищує “чсв”, адже я постійно ловлю на собі погляди інших водіїв та пішоходів)

Автомобіль побудований на одній платформі з Nissan X-Trail, має таку саму колісну базу (2705 мм), але на 32 мм довше і на 23 мм ширше, а ось по висоті нижче на 32 мм.

Мені подобається зовнішність Колеоса, я вважаю, що він виглядає більше і солідніше, ніж його однокласники. А ще він виглядає дорого – жодної бюджетності чи простоти, з якими бренд Renault у багатьох асоціюється в Україні.

До ергономіки особливих претензій немає, особливо якщо до цього вже їздили на Рено, якщо не їздили, достатньо півгодини, щоб у всьому розібратися.

Коли вперше потрапляєш у салон, у голові відразу з’являється думка, а це точно бюджетний кросовер?

Передні опціональні крісла з додатковою підтримкою в плечовій зоні зручні, можна продовжити подушку сидіння, а ще водій може включити собі масаж!

Коли заводиш машину сидіння водія під’їжджає і від’їжджає, коли відкриваються двері.

Якщо зовні Koleos здається більше, ніж він є за розмірами, то всередині дорожче, ніж можна собі уявити. Всі підсклянники прогумовані, бардачок оброблений оксамитовим матеріалом, м’який пластик навіть у середній частині салону, сидіння зі шкіри Nappa.

Мультимедійна система з приємною графікою, має підтримку Apple CarPlay та Android Auto.

Koleos не розрахований на сім місць, тому задній диван за відчуттями зміщений назад. Простору для ніг і над головою досить навіть високим пасажирам.

Одним словом, в автомобілі можна знайти все, що тільки буває у цьому класі:

– підігрів всіх сидінь, керма та лобового скла;
– вентиляція передніх сидінь;
– автопарковник;
– панорамний дах з люком, що відкривається;
– електропривод п’ятої двері з можливістю її відкривання проведенням ногою під бампером;
– електроприводи передніх сидінь;
– світлодіодні адаптивні фари;
– системи моніторингу сліпих зон;
– контроль за смугою;
– розпізнавання дорожніх знаків;
– камера заднього виду;
– парктроніки спереду та ззаду;
– масаж водійського сидіння та пам’ять сидінь;
– газові упори капота;
– кнопка вибору режимів приводу, ви можете вибрати їзду тільки на передньому приводі, включити задній привід, що підключається, як у звичайного кросовера і повний.

Додати хочеться лише адаптивний круїз-контроль, камеру кругового огляду, більший діапазон регулювання вильоту керма та автохолд.

Об’єм багажника 587 л, запасне колесо повнорозмірне, є ще дві пластмасові ніші.

Підвіска м’яка і непогано справляється з нерівностями, колеса в комплектації 18-дюймові з легкосплавними дисками. Загалом ми з Олександром залишилися задоволені плавністю і м’якістю ходу, навіть упіймали себе на думці, що на цій машині не хочеться їздити швидко, хочеться плавно плисти в потоці машин і насолоджуватися.

Шумоізоляція приємно вразила, на трасі при швидкості 120 км/год ні вітру, ні двигуна майже не чути.

На асфальті Koleos справляє приємне враження, кросовер орієнтований на комфорт. На швидкості вище 60 км/год він ковтає всі нерівності. Кермо легке, а педаль газу чуйна і добре реагує на тиск.

На бездоріжжі Koleos почувається так само впевнено, як і на асфальті.
Звичайно, дуже глибокі калюжі і жорстке бездоріжжя ми не долали, але нерівності, досить великі колії від вантажівок, він долав безперешкодно. Хочеться відзначити, що за весь час, що ми провели в лісі, він ні до чого не торкнувся ні бампером, ні днищем.

Його дорожній просвіт становить 210 мм (один з найбільших у своєму класі), а його короткі звіси забезпечують кут переднього/заднього заїзду та кут виїзду -18 та 25 відповідно.

Ми зробили висновки, що можна не боятися їхати по розбитій ґрунтовій дорозі, спускатися до озер і долати засніжені дороги містом та за його межами.

Тестуючи автомобіль у лісі ми з’ясували, що діагонального вивішування боятися не варто, в режимі блокування (4WD) Koleos дуже бадьоро починає рух із вивішеного становища.

Насамкінець про витрату палива. На трасі при швидкості 120 км/год середня витрата палива у нас вийшла 8 літрів. У місті 10,8 літри.

Цей кросовер закохує співвідношенням ціни та якості, адже він комфортний, чудово виглядає як зовні, так і всередині і має одну з найнижчих цін у своєму класі.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти