Щоб взимку гумки двірників НЕ примерзали до скла, машини залишають з піднятими склоочисниками. Але чи дійсно це гарна ідея? Про це розповість «Твоя МАШИНА» .
Однак піднімати склоочисники стали і влітку. Легенда свідчить, що так сонце менше нагріває гумки, завдяки чому вони не плавляться і не деформуються.
Деякі переваги у такого способу дійсно є. Так, коли двірники довго притиснуті до скла, у них слабшає пружина. Також варто відзначити, що морози і палюче сонце дійсно негативно впливають на гуму склоочисників, і ефект правда знижується при піднятті двірників.
Але є один великий недолік: в піднятому стані склоочисники можна легко зламати. Відбутися це може досить просто – птиці, коти, діти, випадкові перехожі. Навіть сильний вітер може погнути двірники. Може пошкодитися також електромотор, що приводить щітку в рух.
Глобальний тренд на електрифікацію не вбив попит на дизельні автомобілі, особливо в сегменті SUV. В…
Японські автомобілі традиційно вважаються надійними та безвідмовними. Mazda тут не виключення. Це підтверджує і останнє…
Існує поширена думка, що утримувати електромобілі дешево. Пального не потребують, через малу кількість деталей прості…
Японський автобренд Toyota представив оновлення для свого найбільш доступного автомобілю Corolla. Як пише Carscoops, рестайлінг…
Останні дні російські військові нещадно б’ють по Одещині, вражаючі об’єкти енергетичної та транспортної інфраструктури. Одним…
Німецький автовиробник BMW активно готується до майбутньої прем’єри електричного седану M3. Новинку помітили в камуфляжі…