Щоб взимку гумки двірників НЕ примерзали до скла, машини залишають з піднятими склоочисниками. Але чи дійсно це гарна ідея? Про це розповість «Твоя МАШИНА» .
Однак піднімати склоочисники стали і влітку. Легенда свідчить, що так сонце менше нагріває гумки, завдяки чому вони не плавляться і не деформуються.
Деякі переваги у такого способу дійсно є. Так, коли двірники довго притиснуті до скла, у них слабшає пружина. Також варто відзначити, що морози і палюче сонце дійсно негативно впливають на гуму склоочисників, і ефект правда знижується при піднятті двірників.
Але є один великий недолік: в піднятому стані склоочисники можна легко зламати. Відбутися це може досить просто – птиці, коти, діти, випадкові перехожі. Навіть сильний вітер може погнути двірники. Може пошкодитися також електромотор, що приводить щітку в рух.
Сегмент розкішних кросоверів вельми насичений, що створює величезну конкуренцію на ринку. За таких умов ціла…
Щітки склоочисника - важливий елемент безпеки автомобіля, особливо в дощ або сніг. Незважаючи на їхню…
Кросовери користуються неабиякою популярністю в Україні, особливо серед сімейних водіїв, які цінують їх за комфорт…
Перший сніг несе українським автомобілістам нові загрози. Важливо розуміти, що керування транспортним засобом у таких…
Далеко не кожен автомобіль підходить для складних зимових умов експлуатації. Експерти звернули увагу на низку…
Тиск в автомобільних шинах є найважливішим фактором забезпечення безпеки експлуатації транспортного засобу. Якщо він занадто…