Щоб взимку гумки двірників НЕ примерзали до скла, машини залишають з піднятими склоочисниками. Але чи дійсно це гарна ідея? Про це розповість «Твоя МАШИНА» .
Однак піднімати склоочисники стали і влітку. Легенда свідчить, що так сонце менше нагріває гумки, завдяки чому вони не плавляться і не деформуються.
Деякі переваги у такого способу дійсно є. Так, коли двірники довго притиснуті до скла, у них слабшає пружина. Також варто відзначити, що морози і палюче сонце дійсно негативно впливають на гуму склоочисників, і ефект правда знижується при піднятті двірників.
Але є один великий недолік: в піднятому стані склоочисники можна легко зламати. Відбутися це може досить просто – птиці, коти, діти, випадкові перехожі. Навіть сильний вітер може погнути двірники. Може пошкодитися також електромотор, що приводить щітку в рух.
Днями соцмережі сколихнуло вірусне відео, на якому водій седану на засніженій стоянці паркує свій автомобіль…
Існує стереотип, що автомобілі представницького класу коштують, як квартира. Насправді на вторинному ринку завжди можна…
Компанія Nissan еде активні приготування до презентації свого оновленого седану Versa. Про це повідомляє Carscoops,…
В американському Сан-Франциско місцевий сервіс безпілотних таксі Waymo зіткнувся з серйозною проблемою, коли на міській…
Німецький автовиробник BMW зробив перший крок до монополізації послуг ремонту своїх автомобілів. Як повідомляє Carscoops,…
Дорожні знаки в різних країнах іноді змінюються настільки часто, що водії просто не встигають їх…