Щоб взимку гумки двірників НЕ примерзали до скла, машини залишають з піднятими склоочисниками. Але чи дійсно це гарна ідея? Про це розповість «Твоя МАШИНА» .
Однак піднімати склоочисники стали і влітку. Легенда свідчить, що так сонце менше нагріває гумки, завдяки чому вони не плавляться і не деформуються.
Деякі переваги у такого способу дійсно є. Так, коли двірники довго притиснуті до скла, у них слабшає пружина. Також варто відзначити, що морози і палюче сонце дійсно негативно впливають на гуму склоочисників, і ефект правда знижується при піднятті двірників.
Але є один великий недолік: в піднятому стані склоочисники можна легко зламати. Відбутися це може досить просто – птиці, коти, діти, випадкові перехожі. Навіть сильний вітер може погнути двірники. Може пошкодитися також електромотор, що приводить щітку в рух.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…