Автоексперти розповіли, чи варто видаляти сажовий фільтр в автомобілі з дизельним двигуном, передає «Твоя МАШИНА» .
Фільтр сажі доповнює каталізатор, який усуває неприємний запах вихлопу і знижує в ньому концентрацію шкідливих речовин. Так осідає 90% сажі, що зменшує шкоду для екології. Однак іноді він перестає працювати, і замість того, щоб купити новий, автомобілісти просто відмовляються від нього. Начебто, все виглядає добре: не потрібно більше витрачатися на фільтри, знижується витрата палива і навантаження на двигун.
Однак мало хто знає про наслідки. Так, якщо ще не закінчився гарантійний термін, при знятті фільтр сажі машина позбавляється гарантії. При цьому турбіна піддасться більшого навантаження, так як обороти значно підвищаться.
Також відсутність фільтра помітять багато датчики, і електроніка почне давати збої. В результаті будуть виникати різні помилки. Також некоректно буде працювати система регенерації, яка активується не тільки в міру забруднення фільтра, але і з розрахунку витраченого палива. Тому якщо датчики не покажуть змін, цей процес може повторюватися багато разів. А на це потрібно паливо, що, призведе до його підвищеної витрати.
І нарешті, відмова від фільтр сажі призведе до збільшеним викидів в навколишнє середовище. При кожному натисканні на педаль газу автомобіль буде залишати за собою хмари чорного диму.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…